https://amzn.eu/d/91VsIpj
2 kg 1129 TL bence ucuz.
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

"Tadım notaları: Koyu baharat ve derin karmaşık acı."
What? 😀
Kavururken biraz yaktık yazamamışlar 😀 😀
O kadar kahveyi içene kadar bayatlar.
Sütle beraber içtiğim için pek anlamıyorum
@iyidirmuratsenisormali aynen öyle yapıyorum 😂
Getir ile aldığım Nish kahveyi sevmemiştim. Addis Ababa gibi rezil değildi ama vasat idi diye hatırlıyorum.
Ucuz ama Afrika kahvelerinde, Orta-Güney Amerika kahvelerine göre çok belirgin ve farklı bir koku-tat var. Ben o kokuya katlanamıyorum mesela.
Bunun yerine 2kg Colombia al çok daha iyidir hem de taze kavrulmuş gelir.
https://www.sanalbaharat.com/urun/colombia-supremo-kahve-kavrulmus