Allahım ya gördüğüm rüyaya bak.
Şimdi Arnold Schwarzenegger ile film çekiyormuşuz.
Filmin konusu tam olarak bilinmemekle birlikte çektiğimiz sahne şöyle: tarih öncesi dinazorlar( büyük yarasa - kuş tarzı ) ile dolu bir orman parkurunda bir hedefe gidiyoruz. Ben arabayla o farklı yerden yaya gidiyor.Loş bir orman yolunda aracı ben mümkün mertebe hızla sürüyorum. Tabi sürerken bu tarih öncesi uzun gagalı yaratıklar bana saldırıyormuş gibi yapıyorum jip tarzı aracın içinde. Neyse hedefe ulaşıyoruz sanırım bir kısmında ben koşuyorum. Sonra tepelik bir alanda Arnold Schwarzenegger ile buluşuyoruz. Böylece sahne bitmiş oluyor. Sahne çekimi sonrası Arnold Schwarzenegger ile beraber müsait bir yere gidiyoruz. Elinde ekranlı bir cihaz var. Çekilen sahneyi izliyoruz. (Videonun işlenme süresini bile bekliyoruz) Ben o ara en azından kendi çektiğim yerlerin çok loş olduğunu düşünüyorum. Merak ediyorum yani nasıl çıktığını. Arnold Schwarzenegger in olduğu bölümde bir alandan yukarı çıkıyor. Ancak video taslak halinde Arnold Schwarzenegger sabit bir şekilde hareketsiz yukarı çıkıyor. Sanırım yürüme animasyonu sonradan eklenecek yaştan dolayı diye tahmin ediyorum yürüyüşünü animasyon olarak değiştirecekler. Bir de şeyi farkediyorum. Sahne çekimi sornası ben popoyu yere dayayıp oturuyorum Arnold Schwarzenegger ise yere oturmuyor üstü kirlenmesin diye. Yani baya dikkat ediyor önem veriyor işine. Sonrasında uyandım.

Hayır yani ben yıllar oldu film izlemeyeli. Arnold Schwarzenegger hayranı felan da değilim. İsmini hatırlamadım bile chatgpt ye sordum ismini. Bu rüya nereden girdi aklıma benim oyunculuk gibi bir kariyerim de yok. Hevesim de yok. Unutmadan anlatayım dedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap