Koskoca Dyson diyorsun ama bir yedek parçayı stoklara aylardır getirmiyorlar. Gidip yurtdışından çakmasını söylüyorsun.
https://www.dyson.com.tr/mobilya-alti-adaptoru-v12-uyumlu-971435-02
Teknoseyir gündemi
#EA#note9pro#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#WhatsApp#ttmobilSon bir saat içinde 218 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Dyson'ın mühendisliği muhteşem ama servisi hiçbir zaman güçlü tarafı olmadı. Dyson servisiyle ilgili hep şikayet görüyorum.
Sarı bir meyveye benzemeyen ülkelerde daha iyidir diye tahmin ediyiyorum.
@ozgurg Yani bizi pek ilgilendirmiyor o kısmı. O firmanın sorunu. Servis politikasını düzgün yazsın, düzgün kural koysun, düzgün uygulatsın. Hepsi firmanın elinde. Evet dediğin doğru ama eğer firmanın servis hizmeti bulunduğu ülkeye göre değişiyorsa bu aslında firmanın iyi bir servis politikası olmadığını, sadece ülkelerin yasalarına uygun davranacak kadar işini yaptığını gösterir. Türkiye'de yine en iyi servis hizmeti Beko grubunda, tesadüf olmasa gerek, şirket bir şeyleri doğru yapıyor ki servisleri düzgün çalışıyor çoğunlukla.
@protego Tamamen katılıyorum. Marka, adının kirlenmesine göz yumuyor.
dyson kos koca değil ki
bunu yazmaya gelmiştim.
beğenirsin beğenmezsin ayrı mesele de koskoca olması için daha ne olması lazım?
@mali5481 her fahiş fiyata ürün satan kos koca olsaydı ohooo
@alptekinck hocam şurada oturup beni mağdur eden dyson'ı savunmak istemiyorum boş verelim.
Beyaz eşya dedin mi kiwi, kumtel, sinbo agaa 😌🤌
6 ayda zor getirttim ben bir parçasını.
>garanti işleri facia
garantim bitti, parçayı ücretsiz verelim dediler yine de ama stok yok ki ne manası var hakikaten.
Ver thh hakem heyetini garantin de bitmiş olsun farketmez. Bana parçayı parasıyla da temin etmiyorlar deyip koca ürünü sıfırıyla değiştirtebilirsin.
doğru diyorsun valla
@mali5481 Biz uğraştık valla. Zamanında enplustan breville kahme makinesi alındı, 4. senesinde bozuld garantiye verdik dediler yedek parça gelecek okeyliyoruz alın parası da bu tamir edin. 30 gün geçti 40 50 60 gün oldu ses yok. THH'e başvurduk, böyle böyle biz malın yenisini bedelsiz şekilde teminini istiyoruz dedik cart diye kabul edildi. Aynı modelin sonardan çıkan kendinden öğütücülü olanı bedavadan aldık. Böyle bunların anlayacağı dilden konuşmak lazım.
Benzer bir durumu ben de yaşadım. Koltuk süpürmek için kullandığım mini turbo başlık bozuldu. Yenisini 1 ay boyunca göndermediler. En son arayıp sorduğumda artık o başlığın üretilmediğini, yeni model başlıktan göndereceklerini söyleyip gönderdiler. Ancak yeni tasarımlı başlık eski tasarım kadar iyi süpürmüyordu maalesef. Arayıp belirtince artık bu model üretimi olduğunu, değiştirseler bile yine aynı modelden geleceğini söylediler. Ben de gidip temu'dan aldım eski model başlıktan, elbette orijinal değil ama bozulan orijinal başlık kadar iyi süpürüyor 🙂 Onun dışında Dyson'un servisinden memnunum, en azından garanti dahilinde 1 defa makineyi, 1 defa mini turbo başlığı ve 1 defa da klipsi bozulan boruyu değiştirdiler hiç uzatmadan.
benim de ana makine bozuldu bir kere yaptırdım o konuda sıkıntı yok da kaç ay oldu bir parça beklemek can sıkıcı, para verip alabilsem yine koymaz 9 taksitle
Dubai'de süpürgenin motoru bozulmuştu. Gri olan yok beyaz takalım mı dediler, tamam dedim, ucube bir şey haline geldi cihaz.
Ulan sanki bozulmayan bir süpürgeleri yok gibi. Herkeste de ne kadar dyson varmış da bozulmuş hepsi.
Güncelleme: Bir hafta önce HB'den aldığım yurtdışı ürün geldi. Ertesi gün de Dyson göndermiş ücretsiz. HB'den iade verdim, şu an Dyson'ın gönderdiğini kullanıyorum. Ama stoklarında hala gözükmemesi ilginç.