Odatv de şu haber dikkatimi çekti.
Sekiz eSIM sitesine erişim engeli: Perde arkasını Odatv öğrendi
BTK, 10 Temmuz'da 8 eSIM platformunu erişime engelledi. Odatv'nin edindiği bilgilere göre söz konusu platformlar, GSM operatörlerinin gelir kaybı şikayeti üzerine kapatıldı.

BeğenFavori PaylaşYorum yap