Arkadaşlar merhabalar. Annem için bir tablet almak istiyorum. Önerdiğiniz bir alet var mıdır?
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://www.vatanbilgisayar.com/honor-pad-x9-2-8ghz-8gb-128gb-11-5-android-tablet.html
Güzel duruyor hocam teşekkür ederim bakayım buna
@bobrekus babam kullanıyor çok memnun
@cevizz Hocam kılıf vs içerisinden çıkıyor mu kutunun?
@bobrekus evet bu 8 gblık modelden kılıf çıkıyor, linke dikkatle bakarsan yazıyor zaten 🙂 (hemen fiyatın üzerinde yazıyor)
@cevizz Sağolun hocam 😀
https://teknoseyir.com/durum/1741732#comment-6235431
Hocam peki Honor'un yukarıdaki tableti ile kıyaslarsanız hangisini önerirsiniz? Onun ekranı ve işlemcisi bir tık daha iyi sanki, çok fark yaratır mı tablette?
@bobrekus daha çok güncelleme alacağı için Samsung.
@kortex Peki hocam kutu içeriğinden şarj cihazı ve kılıf çıkıyor mu?
@bobrekus valla kablo çıkarsa şükret 😀
@kortex https://www.trendyol.com/fibaks/samsung-galaxy-tab-a9-plus-sm-x210-11-inch-tablet-nano-ekran-koruyucu-kirilmaz-esnek-cam-koruma-p-798534525
https://www.trendyol.com/fibaks/samsung-galaxy-tab-a9-plus-sm-x210-kilif-seffaf-yumusak-super-lux-esnek-renksiz-kapak-uyumlu-p-779393804
Bu ikisi yeterli olur.
Bunu 350 liraya almıştım:
https://www.hepsiburada.com/spigen-45w-usb-c-2-port-mini-hizli-sarj-aleti-samsung-pps-2-0-isi-dusurucu-gan-destekli-akim-korumali-guc-adaptoru-iphone-android-ipad-macbook-type-c-ach03717-p-HBCV00003USFGU?magaza=Hepsiburada&
@kortex Çok sağolun hocam 🙂
@bobrekus şu kabloyu da iliştireyim 2 adet çok şahane:
https://www.amazon.com.tr/UGREEN-USB-Kablosu-MacBook-uyumludur/dp/B07ZGBJX9Y/
Kalem gerekli değilse samsungun A serisine de bakılabilir.
Yok hocam kalemle işi olmaz. İçerik tüketecek ve bazı küçük oyunları oynar. Yavaşlamasın yeter benim için.
@bobrekus ben s7fe kullanıyorum tabi eskidi ve rami az geliyor ama yine de memnunum A serisi kullanan arkadaşım da memnundu. Ben de alacak olsam yine FE alırdım eğer ki kalem kullanmayacasam A serisi alırdım. Belki diğer markalara göre biraz pahalı olabilir ama samsungun yazılımları falan bence çok güzel.
Tab A9+
honor pad 9 kullanıyorum kılıfı klavyesi var. Ekran ses ve performansından memnun kaldım
Hocam valla aklımı kurcalıyor, zaten herkesin önerdiği ya Samsung A9+ ya da bu dediğiniz alet. Araştırayım iki gün daha sonrasında alıyım gitsin birini, sağolun 😇
@bobrekus 4gb ramli modeller kurulum ekranında bile donmaya başlıyor 6-8gb ramli cihazlar üzmeyecektir. incelemelerden belli eder zaten
Bütçe açısından sorun olmayacaksa herhangi bir ipad almanı tavsiye ederim. İpad yanında adı tablet diye geçen diğer cihazlar android sebebiyle adamı deli eder. İpad alın ömürlük kullanın.
Hocam bütçe baya sorun 🤣
Paran varsa honor pad9 yoksa a9+
https://www.epey.com/tablet/karsilastir/901840-925783/samsung-galaxy-tab-a9-plus-2_honor-pad-9/
Çok fark var mı hocam aralarında kullanımda?
honor pad 9
A9+ aldım arkadaşlar. Çok teşekkür ederim değerli yorumlarınız için 🙏❤️