Kahverengi sweatshirt'ün kolu çorbaya değdi bayağı. Hemen, o an, ıslak mendille temizledim ve ya o gün ya da bir sonraki gün makineye attım. Sonuç ise pek değişmemiṣ durumda. Büyükçe bir leke var. Ne yapabilirim, var mı öneriniz? Bir anlam ifade eder mi bilmiyorum ama omo'nun ikisi bir arada olan çamaşır tozunu kullanmıştım. Yumuşatıcı olarak ise yumoş ve 30 derece de yıkamıştım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap