Araç kamerası konusunda, 70mai a510 set yada DDPAİ n5 dual ikilisi arasından öneride bulunabilecek var mı , istanbul şehir içi trafikte güvenlik amaçlı , sadece hareket halinde iken kayıt niyetindeyim , 70mai lityum bataryalı olduğu için devamlı yoğun sıcağa maruziyet kaynaklı pilde şişme bozulma senaryoları olabiliyormuş , DDPAI olan cihaz bataryalı değilde süper kapasitörlü imiş , fiyatları 70mai 4600 lira DDPAI 5000 lira bandında , 128 yada 256 gb bir sd kart ile kombin edip kullanma niyetindeyim , yardımcı olabilecek varmı

BeğenFavori PaylaşYorum yap