Araç kamerası konusunda, 70mai a510 set yada DDPAİ n5 dual ikilisi arasından öneride bulunabilecek var mı , istanbul şehir içi trafikte güvenlik amaçlı , sadece hareket halinde iken kayıt niyetindeyim , 70mai lityum bataryalı olduğu için devamlı yoğun sıcağa maruziyet kaynaklı pilde şişme bozulma senaryoları olabiliyormuş , DDPAI olan cihaz bataryalı değilde süper kapasitörlü imiş , fiyatları 70mai 4600 lira DDPAI 5000 lira bandında , 128 yada 256 gb bir sd kart ile kombin edip kullanma niyetindeyim , yardımcı olabilecek varmı
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben 3-4 senedir 70mai pro 4k kullanıyorum.
Pil artık oldu ve şarj tutmuyor ama çalışmaya devam ediyor. Sd kart olarak da 8 gb ilk bir kart kullanıyorum. Son 2 saat kayıt altına alınıyor. Fazlası için gerek yok teorik olarak zaten.
Çift kamera kayıt için 64 gb altında almam heralde hocam çok uzun bir süre kayıt kalmıyor çünkü , en azından bir iki günü kurtarsın günlük 1-2 saat araba sürüyorum çünkü
@onur-18-fb bana göre büyük olmasının bir avantajı yok çünkü bir olay olduğunda anında alıyorsunuz zaten.
Keyif için sonra izlenir vs derseniz o zaman anlarım ama ben yıllardır kullanıyorum ve bu senaryo bana yetmişti.
@fatihy küçük kartlar yaz-sil ömrü ve dayanıklılık için daha çabuk bozulacak gibi geliyor bana
@onur-18-fb yıllardır çalışıyor bende
Küçük modelini al geç. O kadar para verme bunlara. Önlü arkalı 2 tane alırsın. Pilin şişmesi problem olmuyor.
Bende 70MAI A500S Pro Plus modeli var. Arka kamerasıyla beraber set olarak almıştım + park modülü. Memnunum iki seneye yaklaştı heralde. Güzel çalışıyor. Park esnasında darbeyi algılayıp kaydı başlatması biraz gecikmeli oluyor birkaç saniye ama. Park modülü önemli değilse zaten işin olmayacak.
Bende 70mai m300 var. Ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum. Muhtemelen 6 7 senesi vardır. Sorunsuz çalışmaya devam ediyor.
Viofo A119 v3 kullanıyorum kapasitörlü bir model. Daha uygun fiyatlı ama diğerlerine göre eksisi nedir bilmiyorum.
Hangisini aldınız?
@kortex hocam ddpai n3 pro gps ve ddpai n5 dual , olarak 2 takım aldık güzel cihazlar
@onur-18-fb bir araca 2 tane mi yani?
@kortex yok hocam 2 araca
@onur-18-fb anladım hocam. Hangi modeli tavsiye edersiniz peki?
@kortex ikiside iyi hocam fiyat farklarını gözleyin , n3 pro gps modrlini uyguna bulmak her zaman mümkün olmuyor gps siz versiyonu almayın , n5 dual uygun fiyata bulursanız kaçırmayın , obd bağlantı kablo setinide almayı ihmal etmeyin
@kortex şu an baktığımda n3 gps 3300 n5 4000 TL , arka kameralar aynı 1080p , ön kameralarda birisi 1600p birisi 2160p kayıt alıyor gece başarımları ikiside iyi ,ben alırken aralarında 1500 liradan fazla fiyat farkı vardı o yüzden n3 modelini aldım ,pederin araca alırken fiyat farkı çok düşüktü n5 aldık
*n5 de ek olarak sd kart bozulursa diye dahili 32 GB acil durum alanı var (acil durum olarak algıladığı anları kaydedebilmek için)
*n3 dede şu var ön kamera sök çevir tak şeklinde , yolu ya da aracın içini çekebiliyor , araç içinde de yolculuk-anı videosu vs çek çekmek istenirse güzel oluyor ,
@onur-18-fb sağolun hocam bir yerden para bekliyorum gelince hemen alacağım gerçekten kamerasız olmuyor 🙏
@onur-18-fb hocam selamlar, ben de araç kamerası bakıyorum. CPL filtre aldınız mı yoksa filtresiz mi kullanıyorsunuz? N3 için Türkiyede CPL filtre buldum ama N5 için bulamadım. Gerçi N5 için de Aliexpresste CPL filtre bulunur belki. Sırf şu CPL filtre mevzusu için N5 değil de N3 mü alsam diyorum açıkçası. Bir de N3'ün bağlantı bölümü biraz güven vermedi, kaza gibi bir durumda acaba kamera yerinden fırlar mı diye düşünmedim değil.
@senturkmurat1999 filtre ihtiyacı bence yok , bağlantı noktaları ikiside , cama yapıştıkları yüzeyin sağlamlıgı kadar sağlam kalırlar , n3 sök çevir tak Mantıgında fiziki type c ile dikey şekilde kitleniyor , önden arkadan yandan darbe ile kilidin açılması bence söz konusu değil