Aracımda 16 inc jant var bir yandan 18 inc jant almak istiyorum. Hem daha heybetli görünüyor hem daha uyumlu oluyor sanki arabaya. Acaba konfordan bir kayıp yaşar mıyım? Daha gürültülü olması veya çukurlarda takur etmesi gibi şeyler yaşanır mı acaba? Bu arada araç 2021 Passat. Tabi o da ayrı masraf olacak eski 4 jant ve 4 lastiğe ölü fiyat verecekler ben ise 4 yeni jant ve 4 yeni lastik alacağım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap