İfixit apple vision pronun içini açmış.
İnsan ürünün içindeki kompleksliği görünce şaşırıyor. Apple fanlığı yapmak istemiyorum. Ama bir göz atın derim. Özellikle 3. Dakikadan sonraki kısmı gerçekten epey şaşırtıcı. Bir yandan bu kadar kompleks ve karışık olması henüz pişmemiş bir ürün olduğunun da kanıtı sanırım.
https://youtu.be/JVJPAYwY8Us?si=EeW05E-z--cC77Pr
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bekledigim video buyudu, izleyeyim hemen 🙂
ne iş yapıyor bu cihaz, temelinde vr gözlük değil mi niye bukadar over engineering için kasılmış acaba.
kompleks ve karmaşık gelmedi. olması gerektiği gibi.
Verilerin işlenmesi acayip karmaşıktır muhtemelen.
Şunu iPhonedo incelese de keyfimiz yerine gelse. İlk izlenimleri olumluymuş.
Bu kadar çok bağlantı ve farklı kompenentin bir araya gelmesi demek.
Üretimde hata çıkma ihtimali demek.
3500 doların 1000 doları kilimi dokuyan çocuğun göz ameliyatına gidiyor sanki.
Gözlüğün dışında kalan ve kullanıcının çevresindeki kişilerin gördüğü ekran kısmı için dahi epey uğraşılmış. Yalnız aynı ölçüde veya netlikte görsel (gözlerin görülmesi gibi) oluşturmadığı düşünülünce biraz da bu kadarına gerek var mıydı diye düşündürdü.
Satın alanların ileride bol bol sorun yaşayacağı belli oldu.
Yaparsa eypil yapar