Arkadaşlar bilgisayarınızda / TV'nizde hangi hoparlörleri kullanıyorsunuz, hangi tipte (raf, kule vs.), nasıl / neyle besliyorsunuz (dahili amfi, pc, avr vs.) gibi bilgileri paylaşabilir misiniz? Merak ettim hangimiz ne şekilde sese ulaşıyoruz. Sinema sistemi olanlar da yazabilir, özellikle center için ne kullanılıyor merak ediyorum. Biraz da muhabbet olur öte yandan.

BeğenFavori PaylaşYorum yap