12 liralık Abant doğal kaynak suyuyla 24 liralık Nestle veya Erikli veya Saka arasında ne fark var?

12 liralık Abant doğal kaynak suyuyla 24 liralık Nestle veya Erikli veya Saka arasında ne fark var?

Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Onlar marka Abant değil
Su aynı su mu yani?
@excalibur PH degeri olcsek Nestle one gecer bence
@excalibur birebir aynı sular değildir tabii ama PH değerleri birbirine yakın fazla para vermeye gerek yok bence.
A101'den 4 lü 5l al 41 e geliyor. 😀
Su sudur. Pahalı su sadece itibar göstergesidir.
@dolunay Mineral olayi var suda
Yok ya kaynağa 10km uzaktayım yine de pahalı marka olanlar. Aynı fiyat.
Ph, mineral ve tad farkı vardır herhalde.
Tad farkı hepsinde var. 20+ liralıkların arasında da var.
ph değeri de önemlidir.
Önemlidir de tüketici nereden bilecek bunu?
@excalibur Üzerinde yazıyor genelde.
Hollanda'da yapılan bir araştırmaya göre günde 3 bardak Erikli su içenlerin pankreasları içmeyenlere göre % 3,8 daha iyi çalışıyormuş
Saka 6'lı zaten, şişeleme maliyeti diğerlerine göre fazla. Bölgesel maliyetler, kalite, işleme vb diğer farklar da söz konusu olabilir.
abant multeci calistiriyor diyorsun 😀
@extreme: Yo, bölgesel markaların hepsine bakınız, göreceli daha ucuza gidiyor: Abant, Kalabak, vs...
Tat ve kalite farkı var.