30 bin TL civarında bütçem var. Video ağırlıklı olarak bazı çekim işlerinde kullanmak üzere bir kamera almayı düşünüyorum ancak Sony ZV-E10 ve Sony A6400 arasında kaldım.
Aralarında çok az farklılıklar var. Stabilizasyon konusunda ZV-E10 Sony'in Catalyst Browse yazılımı ile çok iyi sonuç veriyor o yüzden ona bir tık daha yakınım. Ama beni düşündüren şey ZV-E10'in çok oyuncak gibi hissettirmesi. Bu 2 kameradan birini kullanan, fikir verebilecek biri var mı?
#KameraÖnerisi #sonya6400 #sonyzve10 #sonykamera #sony @gamsizm
e10 daha yeni, 6400 sal tabutuna çivi çakıldı onun çoktan eski cihaz o
@yasin yap bi inceleme 😀
Güzel makina küçük olmasını seviyorum fujide bakılabilir.
Video çekiminde güncel model almak avantajlı
@vizuvv
Fuji X-s10 da bu fiyat bandına yakın
En güncel olan mantıken iyidir. Diğer markalara da bakılmalı. Fuji gibi.