30 bin TL civarında bütçem var. Video ağırlıklı olarak bazı çekim işlerinde kullanmak üzere bir kamera almayı düşünüyorum ancak Sony ZV-E10 ve Sony A6400 arasında kaldım.

Aralarında çok az farklılıklar var. Stabilizasyon konusunda ZV-E10 Sony'in Catalyst Browse yazılımı ile çok iyi sonuç veriyor o yüzden ona bir tık daha yakınım. Ama beni düşündüren şey ZV-E10'in çok oyuncak gibi hissettirmesi. Bu 2 kameradan birini kullanan, fikir verebilecek biri var mı?

#KameraÖnerisi #sonya6400 #sonyzve10 #sonykamera #sony @gamsizm

BeğenFavori PaylaşYorum yap