Şu saat çok güzelmiş. Benim merak ettiğim güneş enerjisi ile çalışır diyor. Yani bunun içinde hiç pil yok öyleyse değil mi? Mesela 1 hafta takmadık çekmecede durdu diyelim kendi kendine kapanır gibi. Taktığımız sürece otomatik saatler gibi çalışıyor herhalde.
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

https://www.casio.com/intl/watches/gshock/product.GM-B2100D-1A/
Pili var diyor.
Güneşten aldığı enerjiyi pilde depolaması gerekli. Yoksa ışık kesildiğinde durur.
ekleme: pil göstergesi varmış zaten
Güneş enerjisi nereye depolayacak enerjiyi 😀
Pil seviyesi düşünce kadran duruyor. Şarj edince doğru zamanı göstermeye devam ediyor. 13 yıldır çalışıyor benim güneş enerjili casio. Tavsiye edilir.
Çakma royal oak, büyük ihtimalle daha kullanışlıdır. Pilli olması avantaj
İçinde pil var, ben ee Solar bi Edifice kullanıyorum. Günde en azından bi saat açıkhava görse yeterli. Onla bile 3-4 gün enerji sağlar kendine.
Pil var içerisinde. özel bir pil ve Türkiye'de biraz zor bulunuyor. bende Protrek saati var. tamiri ile ilgili bir arkadaş söylemişti. pil bulunmuyor ve yerine farklı bir pil takıyorlar. yeni nesillerinde tam olarak böylemidir bilemiyorum.