Teknodostlarım, çekmecelerimizde 2-3 senedir yedek telefon olarak sakladığımız cihazlar, bu saçma sapan kanun sebebiyle kullanılmaz hale geldi mi, yoksa belli bir başlangıç tarihi filan var mıydı.. Telefonlara sim kartımızı takmakla uğraşmaya değer mi of? 😒
#TeknoYardım #simkart #ceptelefonu

BeğenFavori PaylaşYorum yap