Bu yıl oynadığım en iyi 5 oyun arasında bilin bakalım hangi oyun yok?
Sizin oynadığınız iyi oyunlar hangileri?
Bu yıl oynadığım en iyi 5 oyun arasında bilin bakalım hangi oyun yok?
Sizin oynadığınız iyi oyunlar hangileri?
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ilk defa resident evil serisine başladım ve remakeler ile çok beğendim. gow ragnarok iyiydi tabi fakat ilk oyunun cazibesini yakalayamadı bende hikaye dışında. ghost of tsushima platin kupa almama rağmen orta-üst seviye bir oyundu. returnal çok ilgi çekici fakat karışık geldi, oyun çokluğunda pek yer veremedim. elden ring yarıda bıraktığım indieler gibi oldu benim için. terminator resistance ve farcry 5 dandiklikleri şaşırttı. multi için mw2 oynuyorum ama oyun çıktıktan 1 ay snra gelen güncelleme ile betadan ancak çıkmış oldu, alternatifi olmayınca devam.
Vampire Survivors. Garip bir şekilde bağımlılık yaptı, en son Hades oynarken böyle olmuştu.
Kesinlikle katılıyorum.
Control fena değil, Prey de iyi sayılır. Çoğu oyunu lets playcilerden seyrettim: Dom Keeper, Monkey Island fena değildi yine....
Ben biraz geriden ve beleşçi olarak geliyorum. Frostpunk da fena değil.
Witcher 3 free update that broke the game edition
GoW ragnarök?
Vampire Survivors benim en hayran kaldığım oyun oldu son bir kaç yıl içinde. Bir de ingilizcesi iyi olana high on life değişik olmuş. Her ne kadar fps olarak çöp olsa da silahlarla olan muhabbet güzel.
Bu sene oynadığım bütün oyunlar:
Rage 2 - Son bölümde bug'a girdi oyun, 25 saatim boşa gitti
Wolfenstein - Sürekli gizliliğe zorluyor diye yarıda bıraktım
Bioshock - İlk oyun keyifliydi. İkincisi eh işte. Üçüncüsü sıktı, yarıda bıraktım.
Soma - Senaryosunu çok övdüler diye oynadım ama gayet klişe ve tahmin edilebilir bir sonu vardı.
Oyunlardan pek keyif alamıyorum artık, ya ben yaşlandım yada yeni oyunlarda iş yok. Yıllardır güzel senaryolu bir oyun bulamadım. Zamanında Max Payne, Undying, Mafia, Medal of Honor oynarken hissettiğim oyun evrenine dahil olma hissini artık bulamıyorum.
Calisto protocol ilk beşte değildir.
İlk 1500'de bile değil. 😀
Dead cells oynadım bağımlısı oldum yaş itibariyle eski amiga oyunlarına benzediği için seviyorum
Monkey Island'ı tatil dönemime saklıyorum, umarım iyidir, yorumlara bakıyorum, genel kanı iyi olduğu yönünde. Çocukluk anılarını depreştire depreştire oynayacağım. Pentiment fena değildi, fiyat performans geçer not aldı.
Geri kalanı da şahsen oynamadık, Teknoseyir ismindeki bir Twitch kanalındaki sakallı elemandan takip ettik, vurdulu kırdılı oyunlar için yaşlandık artık.