Ronnie James Dio @ronniejamesdio 02 Kasım 2022 - 00:39 yıl 2022 şunun gibi oyun yapamıyorlar. BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 9 antinatalist nasreddin-hoca @antinatalist-nasreddin-hoca Sıkıcı oyun yapmasınlar zaten xD 02 Kasım 2022 - 00:40 Yanıtla Beğen Cyber Man @cyber-man Güzeldi evet. 02 Kasım 2022 - 00:40 Yanıtla Beğen 1 Alptekin @alptekinck güzel oluyor böyle oyunlar. tomb raider da diğer güzel örnek. 02 Kasım 2022 - 00:48 Yanıtla Beğen Jensen @tonga Canım çekti görünce, güzel oyundu. 😀 02 Kasım 2022 - 00:49 Yanıtla Beğen 1 Mafyasus @bobrekus Hangi oyun bu? 02 Kasım 2022 - 00:55 Yanıtla Beğen Ozgur @ozgurozgur harikaydi! 02 Kasım 2022 - 00:59 Yanıtla Beğen 2 gio @gio birinci oyunun kabus sekansı çok korkunçtu hala hatırladıkça tüylerim diken diken olur 02 Kasım 2022 - 01:42 Yanıtla Beğen 1 Gump @runforrest Ben çok severim. Sevmeyeni de çoktur ama. 😀 02 Kasım 2022 - 04:33 Yanıtla Beğen Alpi Ironside @alpi350 Ben ilk oyununu oynadım. Daha doğrusu çalıştım. Biraz kahır yönü fazlaydı. 40dk oynadığım bölümün sonunda medkit bulamadığımdan öldüm. 40dk oynayış boşa gidince bıraktım. Bir de save sıkıntısı vardı. Her defasından baştan başlıyordum. 🙁 02 Kasım 2022 - 08:45 Yanıtla Beğen İptal
Sıkıcı oyun yapmasınlar zaten xD
Güzeldi evet.
güzel oluyor böyle oyunlar. tomb raider da diğer güzel örnek.
Canım çekti görünce, güzel oyundu. 😀
Hangi oyun bu?
harikaydi!
birinci oyunun kabus sekansı çok korkunçtu hala hatırladıkça tüylerim diken diken olur
Ben çok severim. Sevmeyeni de çoktur ama. 😀
Ben ilk oyununu oynadım. Daha doğrusu çalıştım. Biraz kahır yönü fazlaydı. 40dk oynadığım bölümün sonunda medkit bulamadığımdan öldüm. 40dk oynayış boşa gidince bıraktım. Bir de save sıkıntısı vardı. Her defasından baştan başlıyordum. 🙁