Gökdelen nasıl yanıyor boydan boya
https://twitter.com/pusholder/status/1581354396293947393
Başka açıdan https://twitter.com/fbimustafayedek/status/1581354550925045760
Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tahminim orası asansör boşluğu. O kısımda yanıcı bir madde kullanılmış. O yanıyor. Çünkü yangın dümdüz aşağı doğru inmiş.
Yani çok şey yazılabilir ama ben sadece şaşırmadım yazcam. 🤷♂️
Klima ünitelerinin olduğu boşluk yanmış.
Bana yakın burası, camdan izledim söndü şu an...
https://www.imdb.com/title/tt0072308/?ref_=nv_sr_srsg_0
https://m.imdb.com/title/tt5758778/?ref_=ext_shr_lnk
Bir afetten daha dönmüşüz; bunlar yeni binalar yanacak malzeme kullanmamış olmaları gerekir.
İtfaiye mecburen yandaki inşaatın içine girip oradan müdahale etmiş. Sokak vs. yok mudur nedir...
Benzer yangın Polat Plaza İstanbul https://www.youtube.com/watch?v=d72V8wTyao8
Polat Plaza da cephe yalıtım malzemesi (EPS) yanmıştı. Sonra yönetmelik güncellendi ve 21m den yüksek binalar EPS kullanımı yasaklandı veya kat aralarına yangın bariyeri zorunluğu getirildi. Artık hiç yanmaz Taş Yünü kullanılıyor cephelerde.
orada baca gibi bir şey vardır, en alttan üste körüklüyordur
Dik bir çizgi oluşturacak şekilde klimaları dizmişler birinde sorun çıkakınca sıra ile hepsine bulaşmış. Bariz bir tasarım hatası.