Gelecek bir yıl için tavsiye: nakitte kalın! TL den uzak durun YTD
Son bir saat içinde 218 ziyaretçi, 67 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
hocam, TL ile nakit ayni seyler degil mi anlamadim
döviz de nakit
nakit durduğu yerde erimez
B7 devirde borçlu adam kârlı adam
@johan28 Euro olarak borçlu ama?
@johan28 borcu karşılığı bir mal ya da bir değer aldıysa.. bir de havadan borçlar var 🙂
@kolcu havadan borç sayılmaz tabii
@nakah bütün birimler için dediğim geçerli.
@johan28 İyi borç kötü borç var. @catman kötü borç galiba 🙁
Nakitte kalıp dövizleri enflasyona yedirmeyin. Atın binance'a %10 faizinizi alın, hemde para bankalarda olmadığı için daha hüvende olur.
usdt faizi tam olarak nereden yapıyoruz @athlon
@kaptanexa earn - savings kısmında en yüksek şuan %9. Türkçe kullanıyorsanız gözükmeyebiliyor
@athlon Yok kaldıraçlar için ingilizce bakıyordum. Galiba max 1000 dolar yatırılıyor. Yoksa 10k yatır her ay 1k dolar çok iyi para.
@kaptanexa yıllık o 10.aylık değil
Hem tavsiye, hem yatırımla ilgili, hem de yatırım tavsiyesi değil. 🤔
kesinlikle ytd
Tabi ki 😀 sorumluluk almam. Ben böyle yapıyorum 🙂