Türkiye'de çalışmak zaten hayatını başkasına bağlamak değil midir? Adam kayırma desen var. İş çok ağır desen Suriyeli alacak patron zaten. Biz bir aileyiz lafını zaten biliyorsun. Bence durum çok da farklı değil. En azından Avrupa'da daha insan gibi yaşarsın.
Böyle şeyler için neden üniversitenin ismini kullanıyorlar ? Dava açılması gerekiyor böylelerine. Sırf bunu konu komşudan duydu diye kızını bu üniversiteye göndermeyecek binlerce insan var bu ülkede.
@hardes Sol alttaki logoyu koymadan istediği pankartı kullanabilir. Eğer fakültenin adı altında paylaşım yapıyorsa ona göre davranmalı. Ailenin suçu olduğunu hepimiz biliyoruz. Bunun için kızı cezalandırmanın gereği yok.
Geçenlerde otdüfans olayı da aynı.
Bireysel davranışlar bireyi bağlar. Bir logo kullanıyorsa ilgili kurumun imajını zedeleyecek paylaşım yapmamalı.
@okanaytimur Bu pankart özelinde katılmıyorum. Zaten yürüyüş o üniversitenin içinde, kendi mezun olduğu bölümü yazmış. Bunu, bu bölümün görüşü diye anlamak için zorlamak gerek. Odtüfans olayı ile yakınlığı yok bence, ülke gündemine hafif bir gönderme var ekonomi işsizlik, genç mühendislerin yurtdışına gitmeleri vs. Hiç mizah yapmayalım mı yani
Hiç de değil, insanlara güvenerek iş yapmak, hatta hayatını ona bağlamak en büyük yanlışlardan biridir.
avrupalı biriyle tanışırsın. evlenirsiniz. bi bakarsın çocuk istiyorum diye tutturur 😀
Türkiye'de çalışmak zaten hayatını başkasına bağlamak değil midir? Adam kayırma desen var. İş çok ağır desen Suriyeli alacak patron zaten. Biz bir aileyiz lafını zaten biliyorsun. Bence durum çok da farklı değil. En azından Avrupa'da daha insan gibi yaşarsın.
@gt710gaming Tr'de para biriktirip, dil öğrenip gidilebilir.
Böyle şeyler için neden üniversitenin ismini kullanıyorlar ? Dava açılması gerekiyor böylelerine. Sırf bunu konu komşudan duydu diye kızını bu üniversiteye göndermeyecek binlerce insan var bu ülkede.
Kendi okulundaki mezuniyetinde neden kullanmasın? Bunu gördü diye göndermeyecekse suç ailede.
@hardes Sol alttaki logoyu koymadan istediği pankartı kullanabilir. Eğer fakültenin adı altında paylaşım yapıyorsa ona göre davranmalı. Ailenin suçu olduğunu hepimiz biliyoruz. Bunun için kızı cezalandırmanın gereği yok.
Geçenlerde otdüfans olayı da aynı.
Bireysel davranışlar bireyi bağlar. Bir logo kullanıyorsa ilgili kurumun imajını zedeleyecek paylaşım yapmamalı.
@okanaytimur Bu pankart özelinde katılmıyorum. Zaten yürüyüş o üniversitenin içinde, kendi mezun olduğu bölümü yazmış. Bunu, bu bölümün görüşü diye anlamak için zorlamak gerek. Odtüfans olayı ile yakınlığı yok bence, ülke gündemine hafif bir gönderme var ekonomi işsizlik, genç mühendislerin yurtdışına gitmeleri vs. Hiç mizah yapmayalım mı yani
@dolunay Parayı basıp kayıt oluyorsun Kibrısta 😀
İnner Circle var. İkisinin birleşmiş hali.
makina mı?
He Avrupali da bekliyordu seni kollarını açmış
Linkedin manyagi olacaklar Avrupa'ya gelince.
ODTU "KKK" mi 🙄
Kara Kuvvetleri