Domatesin 40 lira olduğu ülkede normal. Asgari ücreti yüzde 100 arttırırsan herşeyin fiyatı 100 de 100 zamlanır, normaldir. Matematikte bana göre ona göre doğru yoktur, tek çözüm, tek cevap vardır. Tekrar asgari ücrete zam gelsin, bu sefer bu kahve 80 olur 90 olur. Bu iş böyle arkadaşlar
Shellde gereksiz pahalı bazı şeyler.
ne alkolü hocu kahve bu 😀
@orcun x3 falan şimdi galiba 😀
@orcun senin fiyat algısı yalan olmuş iyice 😀 biraz market gezmen lazım raflara bakman lazım 😀
@orcun https://www.guncelfiyatlari.com/raki-fiyatlari/
@orcun nası? bi tadnı kaçtı dimi bi an 😀
Domatesin 40 lira olduğu ülkede normal. Asgari ücreti yüzde 100 arttırırsan herşeyin fiyatı 100 de 100 zamlanır, normaldir. Matematikte bana göre ona göre doğru yoktur, tek çözüm, tek cevap vardır. Tekrar asgari ücrete zam gelsin, bu sefer bu kahve 80 olur 90 olur. Bu iş böyle arkadaşlar
Domatesi bugün 10 liraya aldık. Hala domates üzerinden ekonomi yorumluyor HasbinAllah
@musk 😀
Starbucks’ın kendisi çok daha ucuz. Birebir aynısının taze hazırlanmışının 600 Ml’si 25 TRY. Bu resmen 6 katı fiyatına satılıyor.
Seneye 550 tl
https://www.akakce.com/soguk-kahve/en-ucuz-starbucks-tripleshot-300-ml-sekersiz-espresso-fiyati,1216686447.html
getirbüyük açıp, adrese benzinliği verip 300 ml'liğini 35 tl'ye alma fikri çık aklımdan.
Benzincilerin hepsi böyle, sadece Shell değil. Mesela, OPET'e de bakabilirsiniz.
Evet ama shell lerin hepsi bile aynı değil...
havalimanı mantığı