Merhaba;
Kardeşim sgk kaydı olan çalışan. Geçenlerde covid olduğu için karantinadaydı ve 7 gün raporu işyerine iletti.
Bugün bahsi geçmiş, o parayı devlet ödeyecek şirket o 7 günü ödemez demişler.
Bunun prosedürü nedir ?
Sgk dan bu parayı en kolay nasıl tahsil edebilir ?
Teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap