Pop-up kameralı telefonlar geri gelse keşke. Şöyle bir baktım da, en son çıkan düzgün model Mi 9t, o da eskidi artık alınmaz. Bir tek görüntülü görüşmelerde kullanıyorum, o da nadir. Arkada çok daha iyi bir kamera varken selfi kamerası olarak da kullanılmaz, bence...

BeğenFavori PaylaşYorum yap