Pop-up kameralı telefonlar geri gelse keşke. Şöyle bir baktım da, en son çıkan düzgün model Mi 9t, o da eskidi artık alınmaz. Bir tek görüntülü görüşmelerde kullanıyorum, o da nadir. Arkada çok daha iyi bir kamera varken selfi kamerası olarak da kullanılmaz, bence...
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O da ayrı bir sorun, ekran altına yerleştirseler parmak izi sensörü gibi, daha iyi bir çözüm olur bence.
Ekran altı için henüz çok erken. O yüzden yani, yoksa o en ideal çözüm olur.
Sürekli aç kapa yalama oluyor diye uğraşmak istemiyor firmalar.
Delikli/çentikli ekran benlik değil. Pop-up ile gayet mutluyum.
Pop up kamera ile ben de çok mutluyum, gereksiz bir ön kamera ile muhatap olmuyorum, gizlice kaydeder mi diye kuruntu yapmaktan kurtuluyorum. Sanırım maliyet ve ağırlık yüzünden biraz geride kaldılar.
Bence Samsung Infinity-O ekran sorun olmuyor. Hiç keşke bu delik olmasaydı demiyorum. Asla rahatsız etmiyor. Pop-up, ekran altı kamera vs. gerek yok.
En güzeli zenfone 8 flip tarzı ama kullanmadı hiç kimse. Gayet güzel ana kamerayı hem ön hem arkada kullaniyorsun
Ben duyurulduğunda gözüme kestirmiştim ama gelmedi işte Türkiye'ye...
Samsung da vardı böyle bir model de.