@redmaner Ben de araç hariç ikinci el hiçbir şey almıyorum ya kimseye güvenmiyorum çünkü biliyorum ikinci el alıp da canımı sıkacak bir şey olunca ben dayanamayıp sıfırını alıyorum sonra daha pahalıya geliyor 😂 gücüm yettiği kadar araçları da sıfır almak istiyorum
Kutu satmakta en ufak yanlış yok. Özellikle koleksiyonculukta çok değerlidir. Üründen pahalıya bile satılır. Çünkü ürünü bulursun ama temiz kutu bulamazsın. Şu ilanda bence ürün açıklamasında girilen bilgiler nedeniyle hata var. Başlığa yazmış ama içerik ekran kartı. İlan kaldırılmalı.
@gamsizm koleksiyon amacıyla satana kızmıyorum tabiki. Benim kızdığım belki de kullanılmış ekran kartlarını kutulu sıfır diye satmaya çalışanlar olacak olması.
Boş kutuyu kim niye alıyor?
İkinci el aldığı kartı satmak için sanırım hocam, kutulu falan diye. iPhone kutusunun bayağı ticareti yapılıyor 😂
miningci üçkağıtçılar, miningci üçkağıtçılara satıyor.
Alıp "kutulu, sağlam, az yorulmuş kart" diye ilana koyup pahalıya satacak.
@redmaner sonra neden 2. ele karşısın diyorlar 🙂
@redmaner Ben de araç hariç ikinci el hiçbir şey almıyorum ya kimseye güvenmiyorum çünkü biliyorum ikinci el alıp da canımı sıkacak bir şey olunca ben dayanamayıp sıfırını alıyorum sonra daha pahalıya geliyor 😂 gücüm yettiği kadar araçları da sıfır almak istiyorum
@emreyuce IMEI veya S/N kontrol edilirse farklı olduğu fark edilir ki.
@brkadgn ona bakan kim ki adam kutulu aldım deyip geçiyor.
Elimdeki ekran kartını kutulu olarak 1000 lira daha pahalıya satacağımı bilsem kutusunu 600'e alır 400 lira daha kazanırım 🙂
Bu kutuyu satana da, kutulu ürün bilmemne ğeee diye alana da, o ürünü kutuya koyup sahtekarlık yapana da sağlam bir ceza vereceksin.
Evet ürünü alana da vereceksin abi.
Kutu satmakta en ufak yanlış yok. Özellikle koleksiyonculukta çok değerlidir. Üründen pahalıya bile satılır. Çünkü ürünü bulursun ama temiz kutu bulamazsın. Şu ilanda bence ürün açıklamasında girilen bilgiler nedeniyle hata var. Başlığa yazmış ama içerik ekran kartı. İlan kaldırılmalı.
@gamsizm koleksiyon amacıyla satana kızmıyorum tabiki. Benim kızdığım belki de kullanılmış ekran kartlarını kutulu sıfır diye satmaya çalışanlar olacak olması.
Benim RTX 3090'ın kutusu ve tüm içeriği duruyor, satılığa mı çıkarsam ne yapsam bilemedim şimdi.