İzmir’in bombası varsa Ankara’nın dinamiti var. İzmir’de yediğimle Ankara’da yediğim arasında hem boyut olarak hem de tat olarak uçurum fark var. Ankara’da güzel yapan bir yere şimdiye kadar denk gelmedim. Ahh ah güzel İzmir. Hasret kaldım sana 🙁

İzmir’in bombası varsa Ankara’nın dinamiti var. İzmir’de yediğimle Ankara’da yediğim arasında hem boyut olarak hem de tat olarak uçurum fark var. Ankara’da güzel yapan bir yere şimdiye kadar denk gelmedim. Ahh ah güzel İzmir. Hasret kaldım sana 🙁

Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
O kordonda meşhur bir bombacı varmış. Büyük Starbucks’ın olduğu sokakta. @orcun bilir. Arkadaş ne sıra oluyor orada. Her izmir’e gittiğimde niyetleniyorum ordan almayı ama sırayı görünce kaçıyorum
Biz de oradan almıştık. İçinde Nutella vardı. Sıcak sıcak ohhh mis 😔😔
@brave Aldım aldım elbet 😀 Ispanaklı ve sadesini almıştım güzeldi. Yanına bir de filtre kahve alıp denize oturmaya gittiydim. Bak canım çekti şimdi o ortamı.
Bimde bile satiliyor bu 😀 paketlemisler, 8li halley gibi paketle satiliyor hocam..
Doktor bu ne?
İçi çikolata dolu bir tatlı. Sıcak ve nutellalı olunca muhteşem oluyor.
@s1234 üff çok tatlıdır o. Yiyemem ben.
@ronniejamesdio kaşıkla çikolata yemek gibi bir şey 🙂 gerçekten çok tatlı :))
@s1234 içim bayıldı valla.
@ronniejamesdio dogal viagra amca sana lazim olur 😀 enerji deposu bu bomba
@ronnie-kray aman kalsın ya, istemez.
Ben de bayağıdır yemiyorum İzmir'dekini. Pandemiden önce İnglizce konuşma kulüplerine giderdik, çıkışta mutlaka yerdik 1-2 tane. Pandemi çoğu sosyal aktivitenin üstünden geçtiği gibi bunun da geçti tabi. Artı bi de ahonomi var.
Bomba çok overrated değil mi ya 😀
Demeyin öyle demeyin. Şahsen favori tatlılarımdan biridir. 🙂 🙂
Bence tam tersine (tarif olarak) çok underrated kalmış bir şey. Bana ağır geliyor çok yeyince, midem bulanıyor bir süre yiyemiyorum o ayrı ama: Çoğu insan seviyor yani hamur içinde sıcak çikolatayı. Kruvasan var, sufle var, çikolatalı bisküviler var, belli yani seviyor insanlar hamur işi ve çikolata kombinini. Da işte nedense bunu böyle taze, sıcak, çikolatası akışkan ve bol şekilde yapan çok az niyeyse. Bana asıl bu garip geliyor, neden bu kadar talep görmesine rağmen bu kadar az üretiliyor. 😀
@alipektas Bana da çok ağır geliyor, çok aşırı tatlı ve o sıcaklığı hamuru çok yumuşatıyor, iki ısırıktan sonra midem bulanıyor
@swish41 Ben çayla tüketiyorum o sebeple, iyi sönümlüyor tatlılığını. İkinciyi genelde aç gözlülük edip alıyorum ama boşa gitmesin diye zorla bitiriyorum. Ağır bi tatlı hakikaten, sürekli değil de denk gelmişken yenir daha çok.
@swish41 bir ısırımlık ufak olsa gider de acayip batıyor ya. Adamı öldürür hakkaten 😁
Bunları yiyen zaten İzmir'liler değil göçüp gelenler seviyor 😀
Neden sonraaaaa 🙂
@brave 😀 sabırsızlıkla bekliyorum
@brave pazartesi bekle beni liva
çok canınız çekiyorsa evde yapabilirsiniz ben öğrenci evinde oklava niyetine zeytın yağı şişesi kullanarak yapmıştım cok basit tarifi
aslında kuzenler de bayılıyor. Onlar geleceği zaman bizimkileri kandırayım da yapalım 🙂
Daha dün İzmir de yedim 😀 Çok güzeldi gerçekten. Her gittiğim de yerim.
hayat.çok.mu.güzel.jpg 🙁 🙁
@brave dışarıda kahvaltıyla pek aramız yok. Oralarda yiyince bize kötü geliyor, evdeki hazırlanan kahvaltıları düşünün 🙂
En dandik yap olan vita yağ ile yapılıyor bu. Tüm poğaçalar da öyle. Bir ara takıldığım bir pastane vardı tüm üçkağıtları öğrendim sayılır
Gerçekten öyle ama off off