Deyemimim sonucu kesinlikle mouse hafif olmalı mesela 60 GR razer mini kullandıktan ve bozulduktan sonra Asus tuf m3 denedim 85gr filan öyle ağır geldiki direkt iade...
Mouse alacak olanlara tavsiyem aynı bisiklet gibi ne kadar hafif o kadar keyif. 25 gr deyip geçmemek lazım.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ben hep ucuz farelerin içindeki ağırlıkları söküp atarım
ben tam tersini düşünüyorum, mouse alırken özellikle ağırlığına bakar en ağır hangisiyse onu almaya çalışırım.
G700 (147gr) ve o ağırlığı tekrar hisstemek için Rival 650 (ayarlanabilir ağırlık ile 150gr) tercih etmiş biri olarak; elimin de bütünlüğünü hesaba katıp, ağır mouse ile daha rahat ettiğimi soyleyebilirim. Benim için daha rahat bir kontrol imakni sunuyor. Elimden kayıp gitmiyor.
Şimdide MX 518 (101gr) kullanıyorum. Eski mouse agirliklarimi arıyorum diyebilirim.
Baştan ağır fareye ben de alışamamıştım ama sonradan daha bir hoşuma gitmeye başladı.
Bende ağır mouse seviyorum, mouse dediğin oturaklı olacak aga 😀 Öyle ne o 60gr oyuncak gibi 😀
işi değiştirdim.
Küçücük mouse ile çok uğraşıyorum.
Banada oturaklı büyük bişi lazım ele oturan cinsten.
135 gr lık Rival 710 var içinde titreşim motoru olduğundan ağır. Media Markt ta falan denedim 50 gr lık mosue ları. Yok gibi bi şey. Kullanışlı gelmiyor.
Oyun oynamayan boomerlar ağır kullanabilirler 🙂 Ağırda karar kılanlar hafifi kaç gün deneyimlemişler ayrıca?