Bu aralar şuna tutuldum ya.
Çay ve kahveyle efsane oluyor. Tavsiye edilir. 🙂
(Migros'larda satılıyor. Güncel fiyatı 3,5 TL.) #AburCuburTavsiyeleri

Bu aralar şuna tutuldum ya.
Çay ve kahveyle efsane oluyor. Tavsiye edilir. 🙂
(Migros'larda satılıyor. Güncel fiyatı 3,5 TL.) #AburCuburTavsiyeleri

Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
çok yime yavrım, hep kalori bunnar 🙂 bunun ağırlığınca şekeri kaşıkla yesen ya kafa kafaya ya da daha az kalori almış olursun.
@agah Arada bir yemeğin üstüne tatlı ihtiyacını gideriyor. Bence o anlamda f/p bir ürün. 🙂
Güzel de çok pahalı bunlar. Bir 50 liralık yemek lazım. Yiyemiyoruz.
@boi Beni 1-2 tane bilemedin 3 tanesi kesiyor.
Genelde 1 tane tüketiyorum. Zaten kreması fazlaca şekerli olduğu için şeker ihtiyacını karşılıyor, fazla yedirmiyor.
@bekirb Mantıklı.
bir zamanlar 1 liraydı
@gurkan-atilgan Ben kruvasanla biraz geç haşır neşir oldum ama bence güzel bir bağımlılığı var.
Sarıyor. 😛
Bu arada geçen güne kadar tanesi 3 tl idi yine zam gelmiş. 🤔
@bekirb yok bu ondan daha yakın bir zamanda 1 liraydı 😀
@temp bunun farklı iç malzemeli olanları da var, onları da dene
@gurkan-atilgan Fındıklısını denedim ama pek bir esprisi yoktu. İçinde %1 fındık varmış zaten. 😛
Bir de kayısılı varmış sanırım ama bizim Migros'da onu görmedim hiç, sanırım her yerde yok.
Edit: Bir de vanilyalı vardı onu da deneyeceğim bir ara.
Çikolata sosu az mı?
@senturkmurat1999 İzmir bombası gibi içi çok değil ama krema keskin olduğu için daha çok olsaydı dedirtmiyor.
@kurtcuk https://www.youtube.com/watch?v=oNPJv_JiG3I
Milföy ile kolayca yapılanı varmış ama tahminimce orjinali gibi iyi değildir. Ama yoklukta yapılabilir tabi.
Bide dediğin şekilde araya yağ sürülen şekli var şurda: https://www.youtube.com/watch?v=d0SC3wnh2pU
Bunu yapmaya çoğu kişi üşenir, hamur açmak sıkıntılı iş biraz. 🙂
Öğrenciyken kahvaltıyla uğraşmamak için sık sık alıyordum ama şeker ve kalori oranları çok yüksek. Almanya'da 4'lü ve 6'lı paketleri satılıyor, çok tüketiyorsanız o şekilde daha ucuza gelebilir. Bir ara indirimde yakalayıp 6'lı paketinden 4 tane almıştım, son kullanma tarihinin üretim tarihinden 1 ay sonra olduğuna dikkat etmeyince 8-10 tanesi boşa gitmişti.
İçindekilere bakmak lazım.