Herkese merhaba ,
Yeni evime taşındım , daha önce oturdum ev tek katlı iken şimdi taşındığım ev dubleks. Bir tane alt katta bir tane üst katta olmak üzere 2 adet internet giriş noktası var. Bu iki internet girişine de birer modem takarak aynı aboneliğe ait internet hizmetimi kullanabilir miyim ? Lütfen fikri olanlar değil bilgisi olanlar yanıtlasın , şimdiden çok teşekkürler.
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
5 günlük üyelikle ne bu atar gider. Önceki sorunda da o kadar kişi yanıtladı bir cevap bile yazmamışsın insanlara
Bilgin var mı senin bakıyım ha?
@ronniejamesdio Sınav için nereye başvuruyorduk?
konuşma ya, adam cevap bekliyor, derhal amerikan başkanı dahil herkesi devreye sokun, adamın da vaktini almayın!
@burakadagun sadece sınav yok mülakatta var.
@sqn Bill Gates'i devreye soksak olmaz mı? Bi çip takıverir, tüm bilgiler içinde geliyormuş
@protego adam kendiyle çelişmemek için bilgisi olmadığı için yazmamıştır belki 😀 😀
@sqn Evet tarafından 😀
"Lütfen fikri olanlar değil bilgisi olanlar yanıtlasın , şimdiden çok teşekkürler" bunu yazmışsın ama insanlar görmeden sadece fikir verebilirler sana çok bilgi istiyorsan çağırırsın bir tesisatçı baktirirsin tesisata. Öbür türlü buradaki kimse bilemez internet girişinden neyi kastettigini o girişlerin ucunun nereye bağlı olduğunu vs..
bilgim var, bu bir yanıttır.
Kullanamazsın(nokta)
Fikrim var bilgim yok.
Cahilim.