Fikrimi/zi tekrar gündeme getiriyorum 😀 @gamsizm artık sayıyı arttırmaya biraz daha gönüllüsünüz gibi 500 olacağına daha önce burada konuştuğumuz gibi abone sayısının binde biri olsa çok şık ve anlamlı olur gibi mesela bugün 361bin 361 tane üretilecek şeklinde

BeğenFavori PaylaşYorum yap