Paylaşa paylaşa sonunda bana da aldırdınız Realme powerbanki. Gerçekten 10000 mah olduğuna inanmamakla beraber 55₺ ya başka markalı powerbank bulabileceğimi de düşünmüyorum. Ülkemizdeki en iyi reklam kampanyası hâlâ reklam bütçesini ürün fiyatından düşmek sanırım.
Son bir saat içinde 202 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bir ben kaldım 😀 fena durmuyor ama gerçekten o fiyata
Masadan ayrılıyor dostlar
Zaten piyasada 10000 mah olarak satılan ve gerçekten o kadar olan bir model ben bilmiyorum.
Düzgün üreticiler zaten yazıyor ve genellikle 6000-6500 mah oluyorlar.
@tongyabguhan34 Lazımsa kaçırmayın bence.
@tongyabguhan34 Şimdi slink ile bunun kıyası bile olmaz bence.
Fiyatı nedeniyle bence her türlü alınır.
Ben takip ediyorum uzun süredir piyasayı, bu cazip yani.
Önerir misiniz?
Bilmem, gelmedi ki 😀 . Az önce sipariş verdim. Yalnız ücretsiz akşama teslimat vardı, sanırım akşam elimde olacak. Satın alan diğer arkadaşlara sormak lazım, aydınlatsınlar bizi.
https://teknoseyir.com/durum/1388663
Al al al,bence.
@mr-bell Kararsızım ya. Powerbank'e hiç ihtiyacım olmuyor ama alıp deprem çantası yapıp içine koyasım var.
@akinci-can-99 Beklemiyodum ama akşama geldi gerçekten.
Ben şöyle gerçek 4-5 bin mAh rahatlıkla cepte bile taşınabilecek kompakt bir şey arıyorum. Mümkünse kablosu da içinde olan 🙂
Bende böyle bir şey arıyorum
@ozturka zorda kaldığımda yarılasa bile yeter 🙂
Ben de bu yazıyı görünce aldım. Evde bir tane power bank bulunsun dedim.
Elektrik kesintisi felan olduğunda hayat kurtarıyor. Onun haricinde kullanmıyorum pek ama.
@hamdi Bugüne kadar hiç power bank kullanmadım, ihtiyacım olmamıştı. Yıllar önce Nokia 6600 için pille çalışan bir aparat vardı, telefoncu hediye etmişti. O da çalışmamıştı.
@mr-bell Anlaşılan hepimize birer powerbank aldırdı 😀
@scknn abi 2 tane almış 🙂
@mr-bell Bende iki tane aldırdım 😀 6 aya türkiyeye gelince alır kullanırım.
@scknn @salihcln Az değilsiniz 😛
Hayırlı olsun, parasına göre güzel alet ve amazon satıyor.