Arkadaşlar geçenki 2010 model Asus N61JQ konusunu hatırlarsınız.

Ancak bugün zamanım oldu ve açtım içini. Fanı söktüm ve içini sildim temizledim. Eski termal macunları 80 derece kolonya ile temizledim fakat onların fotoğrafını çekmedim ama tertemiz oldu o kısımlar da. İçini de süpürge ile çektirdim güzelce 😀 Termal macunları sıktım fakat macun biraz katı geldi pek akışkan olmadığı için şekil veremedim, ortaya sıktım öylece. Zaten çok azdı, o tüp çok ufak, serçe parmağınızın yarısı kadar. Tertemiz oldu. Şu an media creation tool ile Usb'ye windows indiriyorum. Bir de format atayım bakayım nasıl olacak.

#TeknoYardım

https://teknoseyir.com/durum/1375527

@sqn @orcun @awsalli @ozturka @gurkan-atilgan @kei @makineci @nostromo

BeğenFavori PaylaşYorum yap