500 liraya bir insanın sözünün eri biri ya da tam aksi biri olup olmadığını öğreniyorsunuz. İkinci kez başıma geldi. En azından Türkiye şartlarında bu ucuz kalabilmiş. Giden 500'e inanın acımıyorum bilakis bir daha kapımı çalamayacak olmalarından dolayı seviniyorum. Böyle insanlarla zaten arkadaş değilim ne yazık ki aynı sülalede yer alma şerefine nail olmuşum. 😁

BeğenFavori PaylaşYorum yap