Bunlar sonuncu, başka #GhostOfTsushima gelmez.
(Her bir madalyon, 2 renk kumaş ve bir adet ip ile gönderililir)
(Tüm desenler birbirinden farklıdır, zaten paketlenmiş olduğundan, rastgele gönderilecektir)
Son zımpara işçilikleri, Özkan'ın konuk olduğu son #TeknoseyirMuhabbet yayını keyifle 'dinlenirken' eş zamanlı olarak yapılmıştır. (Arif: Bunu dokuyan çocuk kör oldu!)
Zımpara yapmayı çekilebilir hale getirmek için ilaç; "Teknoseyir dinlemek", başka türlü ömür törpüsü işlerdendir. Program başlamadan başlamıştım, bittiğinde son rötuşları yapıyordum, önceki kaba zımparalama işçiliklerini saymıyorum bile.
Ghost Of Tsushima aluminyum #anahtarlık;
125 TL /adet + Yurtiçi kargo(+20TL) (gönderime hazır)
(Cyberpunk2077'nin çıkışına daha var, #arasaka #keycard 'lardan yakında bir kere daha gelir. kaçıran varsa, istek listesine yazayım)
Cyberpunk aluminyum keycard anahtarlık;
295 TL/adet + Yurtiçi kargo(+20TL) (ödemesi ürün hazır olunca)
iletişim için;
https://twitter.com/asaltek
https://www.instagram.com/asaltek/





Cyberpunk2077 kartları bütçeyi zorluyor, hayran olmakla yetiniyoruz. Bir de m2 ssd kutuları böyle. 😀
Elinize sağlık.
Teşekkürler. Arasaka keycard'ların yapımı maalesef bir haftadan uzun sürüyor, o yüzden fiyatı biraz tuzlu 🙂 (bir haftadan uzun derken, 7x24 saat 'ten uzun)
İşçilik çok iyi duruyor. Çerçevedeki Ghost of Tsushima yazısını ve ince detayları nasıl yapıyorsunuz?
Teknoseyir anahtarlıkları ile tamamen aynı yöntemlerle. Sivri uçlu bir takım.
@asaltek çok ince detaylar var.
@asaltek iscar mı uçlar?
@ronniejamesdio markasız.
@asaltek @ronniejamesdio Iscar türkiyeye giriş yaptığında bu ne böyle diyip elimin tersi ile itmiştim deneme bile yapmamıştım.(1998) Şimdi alamıyoruz, çantacılarda arar olduk.
@hegemen Ufak boyutlarda, alüminyum, pirinç, bakır gibi malzemeler işlediğimden, artık çok da marka aramıyorum. Önceden olduğu gibi çelik, hatta sertleştirilmiş çelik işlediğim zamanlar, marka kaçınılmazdı.
@asaltek Ti6Al4V Grade 5 işliyorum genelde.Arada bazen 304
Markayı bırak elde ne varsa işlemeye çalışıyorum.(Patronum bu arada takımcı) Marka eskiden di.
Pahalılıkta kalmadı böyle şeyler.
Ürünü tasarlarken, şu kutu açma videosundan esinlendim.
Madalyonun arkasına işlediğim desen de yine buradan.
"TheRelaxingEnd" iyidir, zaten meraklıları bilir bu adamı.
https://youtu.be/IWuUX8J5hAo
Ama buradaki madalyon, aslında daha çok bir bitter bayram çikolatasını andırmıyor mu, ne dersiniz?
Oyun yapımcılarına da bir tane gönderip utandırtmak lazım 😀
Şunlara yabancılar deli para döker ama coğrafya...
@huseyinekrem Aslında bu kutuları gönderdikleri kişilere ulaşmak daha kârlı olabilirdi 🙂
Sanırım bu 100 adet kutudan biri pintipanda'daydı, sonytürkiye gönderdi diye biliyorum, onda para çoktur şimdilerde.
Emrin olur "reis", sana ayırmayayım da kime ayırayım. Hemen yazıyorum "listeye" seni.
***en sona bir de 'delikanlı' ekleseymiş, tam olacakmış***
Bu ürünlerin satışı için telif/lisans olayını nasıl hallettiniz?
Üretim sürecine ait içerik istesek çok mu ileri gitmiş oluruz?
Saberkraft facebook sayfamızda çeşitli üretim videoları paylaşabiliyoruz bazen.
Bir göz atabilirsiniz.
Çok güzel olmuş Ellerine sağlık.Çok sağlam işçilik var.
Uzaklardan bakıyoruz. Esbaş'tan sevgiler ile
+1
Deliklerin boyutu, GHOST yazısının font büyüklüğüne göre ve içinden geçen ipin çapına göre ayarlandı.
@type_writer Boyut olarak şuradan da kıyaslama yapabilirsiniz;
https://youtu.be/micVthZeufc?t=85