Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İnovasyon inovasyon
Ben g900'ün şarjı bitince direkt prize takip kullanmaya devam ediyorum. 😀
Kablosuz şarj pad'ini ayrı satma ihtimali var ama 🙂
No context Apple.
@achfighter 1. nesildeki daha büyük sorun bence her kullanmak istediğinde bir kere böyle takıp çıkarman gerekiyor. Bunu yaptığımı gören herkes garipsedi. 😀
Su buluyor mu? 😀
@burakadagun Anlamadım?
@ozgurg Eskiden elde tahta çubukla ararlarmış. Tablete kalem takılınca öyle göründü . 😀
@burakadagun Su mu ararlarmış tahta çubukla?
@ozgurg https://www.youtube.com/watch?v=4PdGdtM8w0I
Kötü de yarım saat takıyorsun en az 1 ay gidiyor o pil süresi. Yine de tasarımı çok kötü acayip el kemiklerimi ağrıtıyordu.
Belki de sürekli takılı kullanılmasın diye böyle yapmışlardır. Sonradan vazgeçildi mi bu karardan bilmiyorum.
@ozgurg yeni modeli çıkmadı ki hala böyle devam. Açıkcası ben tasarım hatası olarak görmüyorum hatta çok ince olmasını sağlamış mouse’ın ancak o da dümdüz oluyor işte bilek ağrısı yaratıyor. Yoksa benim için sorun değildi yarım saat yemek yeyip gelsen dolar zaten pili ama iade ettim 🙂
mouse un ekrana bakan kismina yere paralel koyamamislar mi bu portu 🤣
Dediğiniz yerde onu koyacak yer yok. Mecburiyetten oraya koymuşlar ama mouse bu kadar ince olmak zorunda mı o ayrı konu. Cidden aşırı ince bir mouse ama hiç ergonomik değil. Kullanırken bileğim ve parmak eklemlerim ağrıyor.
@onimarsynn bahsettigim bolumde yer olmamasi acayip mantiksiz geliyor bana, adi sani var mi bu ziriltinin baska acilardan fotografina bakayim.
@suicide Magic mouse 2
@onimarsynn surayi soyle yuvarlayıp soketi oraya koyamiyorlarsa(!) biraksinlar bu isleri 🙂
Kuzende görünce iyi gülmüştüm. 😀 Çok güzel tasarım, pil bitince işe ara veriyorsunuz işte. Güncel modelde de böyle olması ayrı komedi. Çok rahatlıkla ön tarafa alabilirler.
Bence çok güzel fikir; ben şarj oluyorken sende git bir çay kahve molası ver şarj ol gel diyor