Yılların geyiği gene hortladı kaçıncı genelge bu bakalım bu sefer yapacaklar mı?
https://t24.com.tr/haber/apartman-alti-oto-galeriler-tasinacak,884781
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftthSon bir saat içinde 178 ziyaretçi, 69 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Galerici değil ki bunlar. Bunlar mafya. Hiç bişey yapamazlar
Toplu taşıma yok mu
https://mostarotomotiv.sahibinden.com
bunlar Etimesgut ta görünüyor 🤔
O değil de apartmanların önü oto galeri gibi zaten. Boş yer yok hiçbir yerde.
İstanbulda da beylikdüzüne taşıdılar anasının nikahı ,git git bitmiyor yol.yok autopya yok bilmemne adamın beyanı üstüne gidiyosun pert araba çıkıyor karşına moral 0.
Ben de orayı yazacaktım. Kozyatağı/Minübüs Caddesi yıllardır çekiyor bu derdi. Kaldırımda yürümeye yer yok, her yer otomobil....
Araba satıcılarının dolandırıcı olması niye evrensel bir durum onu bilemiyorum. Seinfield'de de vardı bir bölüm araba almaya çalıştıkları. Aynı muhabbet başka ülkelerde de var.
Araba satıcısı yemininde müşteriyi öpebildiğimiz kadar öpeceğimize şerefsizliğimiz üzerine yemin ederiz mi diyorlar acaba?