İstanbul bilişim den telefon satın aldim ortalama kargo 15 gün diyor kaç günde kargoliyorlar bilginiz var mi ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 191 ziyaretçi, 97 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İstanbul Bilişim mi? Geçmiş olsun şimdiden
Yollamıyorlar hocam, bizim işyerinde arkadaş ta almış yanlışlıkla, parasını ancak aylar sonra iade alabileceğini sonradan anladı 🙁
O parayı bir güzel yiyecekler, geçmiş olsun. Siz yeniden para ayarlayın yeni telefon için.
batma değil bence bunlar nitelikli dolandırıcı.
Mevduat bitince 3 ay sonra geri alırsın parayı.
Nasıl anlamadım bankayı arayıp itiraz ettim alış verişe daha bu gün öğleden sonra vermiştim siparişi
@emrecanbl Adamlar parayı alıp işletiyor, aylar sonra iade ediyorlar. Devlet saolsun çok güzel iş yapıyorlar. Denetim sıfır.
@cenk_akay08 siz buradan alışveriş yaptınız mı geri alma süreciyle alakalı bilginiz var mı
@emrecanbl Benim bir alışverişim olmadı. Ama oldukça şikayet okudum.
Bankayı ara bu alışverişi ben yapmadım diye iptal ettirmeye çalış.
Çok yüksek fiyatlı bir şey aldıysanız kendinize bir psikolog bulun bence. Lazım olacak 🙁 🙁
Ne yaptın ya ? İptal et çabuk. Bankayı ara.
İtiraz ettim biraz önce incelenecekmiş
zaten bugün öğleden sonra vermiştim siparişi süreçle alakalı bir bilginiz var mi
Dalgınlık diyelim.bankayı arayıp itiraz ettim alış verişe daha bu gün öğleden sonra vermiştim siparişi
Geçmiş olsun.