Dışardan yemek söylüyor musunuz karantina günlerinde?
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
zorda kalınca evet.
Asla
Hayır.
Hayır.
Söylüyorum.
En son iki hafta önce söyledim.
En son 2 hafta önce söyledim. Şu durumlar geçene kadar da söylemeyi düşünmüyorum.
Tabii ki hayır. Bu yüzden canım çektiği ürünleri evde yapmayı öğrendim. Pizza, sushi, pide vs... yapmaya başladım 😀 Yarın da üşenmezsem beyti sarma yapacağım 😀
Sadece gıda ihtiyacı ve temizliğinden emin olmak için değil, psikolojik rahatlatıcı yönü bakımından da yemekler mutfakta yapılmalı... Harcanan zaman ve emek gözde büyütülmemeli... Hele de Anadolu'nun bir çok kolay ve lezzetli yemeğinin tarifini veren güvenilir yemek siteleri varken...