Meizu 16th 128gb aldım. @umtk 🙂
Son bir saat içinde 219 ziyaretçi, 59 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
İnceleme niyetiyle gelip aşık olduğum tek telefondu umarım beğenirsin. 😀
Valla çok ani karar verdim. Pixel 2 XL cihazının ekranında beyaz çizgiler oluşup ekran titremeye başlamıştı. Baktım iPhone 11 7749₺, Meizu16th 2599₺ bir şans vereyim dedim. Xiaomi bile 4500₺
Tek çekincem SOC yani batarya umarım memnun kalırım.
@electric Pilin mAh değeri kandırmasın kullanımda ondan çok daha büyük pilli telefonları yarısı kadar pil ömrünü anca verdiğini gördüm. 😀
hb indirimi sirasinda dusundum baya ama android versiyonu gelmeyecek olmasi bahanem oldu almadim. @umtk baya sevmis ama salt donanim da ne biliyim... Hayirli olsun gule gule kullanin.
@suicide salt donanım değil aslında Flyme sistemi garipliklerini çıkardığımız zaman düzgün hatta oldukça beğenilebilecek bir yazılım, sade olacağım derken bazen işi zorlaştırması da cabası 😀
@umtk daha once de bu fiyata bu donanim yok falan yazdiginizi gormustum o yuzden oyle dedim
@suicide bu söylemi Meizu Note 8, Meizu X8, Meizu 16th üç model içinde demiş olmam lazım. Meizu şu an ülkemizde fiyat/donanım olarak zirvenin sahibi desek yeridir.
@umtk dogrudur bu denli yakindan takip etmiyorum acikcasi tlf pazarini, normalde cok guncelleme delisi olmasam da firmanin boyle bir donanimi yetim birakmis olmasi beni markadan soguttu acikcasi. yoksa dediginiz gibi 2500tl ye 128lik varyanti baya alinasi duruyor.
@suicide aslında güncelleme vermiyor değiller ama bizim alışık olduğumuz şekilde Android'i güncelle olayına pek yanaşmıyorlar. Android'i kendilerine temel alıp FlymeOS adını verdikleri sistemlerini geliştirmeye çalışıyorlar.
Yeri gelmişken aktarayım ilginç bir durum oldu. Yakın zamanda Meizu M10 diye bir telefon tanıttılar ve telefonda FlymeOS sistemi yoktu. Telefon saf dediğimiz Android işletim sistemi ile geliyor. Meizu'da sanki global tarafa yazılım konusunda farklı bir işleyişin denemesi yapılıyor gibi...
Şimdi Hepsiburada'ya girdim baktım 8/128GB model 2600TL olmuş. Eski ama bu paraya bu donanım zor 😀
Tabi dediğim gibi o fiyat bandındaki diğer markalara göre çok iyi.
@electric ne renk aldın?
@umtk Siyah aldım. Maviyi çok sevdim aslında ama siyah telefon hiç almamıştım daha önce siyah aldım 🙂
@electric bunun siyahı tam siyah gibi değil ama belirteyim gri gibi bir şey 🙂
@umtk biliyorum biliyorum ama daha hoş geldi bir de ne bileyim sıkıntılı bi dönemdeyim renkli bişey almak istemedim kendimi cezalandırdım gibi bişey.
@electric
- Flyme 7.3 güncellemesini yapmayı unutma.
- Düzgün çalışan bir Google Camera kurmayı ihmal etme.
@umtk Tamamdır güncellemeyi direk yaparım zaten sağolasın Umut
@electric inceleme, değerlendirme, yorum artık ne varsa bekliyorum haberin olsun. 😀
@electric hayırlı olsun, güle güle kullanın. Ekranın altındaki parmak izi okuyucu dikkatinizi çekti mi? Ben de gittidigiyor kampanyasıyla aldım. Güneş altında baktığımda sanki sola doğru yatmış bi simkart gibi şekli vardı, korkuttu.
Özellikle bakmak istemedikçe o okuyucuyu göremezsiniz, dert etmeyin derim. Bu arada ekrandan parmak izi okuyuculu telefonların sensörlerinin belli şartlar altında görünmesi hepsinde var.
@umtk hocam ne demek istediğinizi anladım ama kastettiğim şey farklı. Dediğiniz gibi özellikle bakmadıkça görülen bir şey değil. Zaten güneş altındayken de ışığın kırılma açısına göre bakarsanız görünüyor. Asıl dikkat çekmek istediğim şey o sensörün şekli ve ekranın altındaki duruşu. Sanki ekran değişimi olmuş da oraya da telefona ait olmayan bir şey koyulmuş gibi. Çapraz bi simkart gibi duruyor beni endişelendiren o.
@ecy o kasıtlı yapılan bir tercih yüzey alanı genişletmek gibi bir mantığı var.
@umtk hocam geçen yıldan beri telefon alma niyetim vardı kaç defa fikir değiştirip onu mu alayım bunu mu dedim ben bile bilmiyorum 😀 incelemeler, kullanıcı yorumları, fiyatı vs derken tamam dedim artık bunu alayım. Karar vermemde sen de baya etkili oldun. Alırken tek şüphem ilk defa internet üzerinden böyle bir şey alacağım için acaba sağlam, kusursuz ya da sıfır ürün gelecek mi endişesiydi. Ürün geldiğinde kutudaki yapışkanların açılıp tekrardan bantlandığını gördüm ama garanti belgesi, biztech kılavuzu vs koyulması için bu zaten yapılıyormuş. Telefonu elime aldığımda arkadaki jelatinin olmadığını, öndeki jelatinin de ters (parmak izi okuyucuyu gösteren işaret yukarda, kamera ve ahize kesikliği de aşağıdaydı) yapıştırıldığını farkettim. Meizu forumunda birkaç kişinin daha başına gelmiş önemsemedim. Ama bu parmak izi olayı bunlardan daha fazla korkutmuştu, iyi ki söyledin 🙂
@ecy internetten alışveriş yaparken 14 gün iade hakkın var o yüzden o jelatin filan sökülüp iade edeceği zaman ters takılmıştır bunlar sorun değilde kronik sorunu var mı yok mu bunlara bakılmalı asıl dert o sorunlu şeyi geri iade ederken insan strese girer sen mi yaptın derler mi gibisinden 😀
Bence öyle.
Hayırlı olsun iphone o kadar para vermemene sevindim 7749liranın eski değeri yok eyw ama alım gücü aynı oranda artmadığından bence o kadar para verilmemeli onun yerine böyle seçeneği değerlendirip kalan parayı yatırım şeklinde kenarıda bekletmen ve sonra ki yıllar yeni teknolojileri denemen daha mantıklı gibi geliyor
Hayırlı olsun
İncelemesini isteriz. Hayırlı olsun.
@electric geldi mi hiç sesin çıkmıyor. 😀
Geldi şu an kurcalıyorum yeni geldi 1 saat olmadı.
@electric Ring flaşı küçümseme bir dene 😀 Hoparlör ve kulaklık başarımı ise şaşırtabilir. Bir saatir o telefonu kullanan birine ipuçlarım bunlar oldu şimdilik. 😀
@umtk araç kutusu gibi bir uygulama var orada yazı tura at mEngine hoşuna gidebilir. Telefon melodilerinde ritim de tutabiliyor. 😀
@umtk bu ana ekrandaki uygulama sayısını 5 yapabilir miyim? 4 sıra var şu an ifrit oldum.
@electric öyle bir ayar seçeneği yok diye biliyorum.
@umtk haydaaa büyük eksi 😂
@electric nova launcher ile bayağı özelleştirilebilir.
Hayırlısı olsun abi 🙂 Incelemeni bekliyoruz😄