Su tasarrufu
https://www.youtube.com/watch?v=mCi5PeKkAY8
Son bir saat içinde 192 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Kullanıcı dostu değil.
japonlar sağolsun diyorum.
Kirli su sifon sisteminin ömründen yiyebilir. Ama sistem gayet güzel duruyor.
Gerek yok böyle fantezilere, iki düğmeli (az su / çok su) rezervuarlar var. Bu bildiğin Karadeniz versiyonu olmuş
Hımm asrın buluşu..
@outrun Bizdeki küçük 3 litre büyük 6 litre boşaltıyor.
Abimizin en sondaki sıçma simulasyonu beni ikna etti, hemen eve yaptırıyorum aynısından
🤣
Dediğiniz gibi yapsa bence daha çakma olurdu.
@ahmetguler Kendince yorumlamış. 😃
Afrika'da bu şekilde kullanılıyor...