Xiaomi Mi Band 3 Tanıtıldı

• 0.78inç OLED (128x80) dokunmatik ekran
• Çizilmeye dayanıklı ve parmak izi bırakmayan cam
• Zaman, adım, kalp atış hızı, aktivite, hava durumu, uyku takibi, bildirim gösterimi
• Photoplethysmography (PPG) kalp atış hızı sensörü
• Ürün ağırlığı 8.5g (kayış ile 20g)
• 5ATM (50 metre) suya dayanıklılık
• Bluetooth 4.2 LE, NFC (opsiyonel)
• 110mah Li-Po batarya / 20+ gün pil ömrü
• Satış fiyatı ¥169 ($26), NFC'li model ¥199 ($31)
"Mi Band 3, WhatsApp, Facebook, SMS, hava durumu, arayan bilgisini vb. içerikleri tam olarak gösterebilecek."

Xiaomi Mi Band 3 Tanıtım Filmi
@hkellecioglu default laci var bu sefer. upgrade şart 🙂
kayışların boyutunca bi genişleme söz konusu mu?
@ardazeytin kayışlar biraz daha saat kayışı boyutuna gelse kullanılır. miband 2 kadın saatleri gibi ince kayışlı ben kendimde yakışmadığını sanıyorum ama başkalarında görünce hoşuma gidiyor, arada bırakıyoru.
@ardazeytin kayış var ama kayışların hepsi saat gibi İnce arkadaş bundan bahsediyor. İnce olunca kadin saati gibi bir izlenim yaratıyor. Bende sırf bu yüzden aldığım kordonu takmıyorum.
@fatihy aynen öyle. ama bileklik ve saat olarak iki ayrı ürün kategorisi olduğundan bizim dediğimiz hiç olmayacak. huami amazfit'ler türkçe olsa onları düşünürdüm.
Ekrandaki buton içe doğru kavisli mi bana mı öyle geliyor?
Askerde iken mi 2 45 günden fazla dayanıyordu 🙂
Nfc li olanın farkı ne oluyor. Bluetooth yerine nfc ile mi bağlantı kuruyor telefonla?
dokundurarak eşleştirme farkı var sadece galiba
@furkanemir eşleştirme ve temassız ödeme için kullanılıyor.
@umtk mi 8 se yi çok beğendim ya 1800 den gelirse alırım
@furkanemir 2800 demek istedin heralde 3000 bine şuan elini öpene satarsın diyecek kadar fanları var facebook gruplarında
@teknopanda onlar hype lanmışlar 280 dolarlık cihaza 2800 vermez kimse
@furkanemir mi6 nın fiyatından haberiniz varmı 😀
@teknopanda var, baz versiyon 365 dolar, 4 gb ram olanda 350 dolardı galiba
@furkanemir Türkiye'deki satış fiyatından haberiniz var mı?
@cok_okuyan var şuanda fiyatları ucurdular merak etmeyin salak değilim, 4 64 mi6 ya 1639 tl verdik geçen ay Hepsiburadadan
@johngreer ben mi8se den bahsediyorum mi8 zaten 2500 altı zor gelir
@furkanemir resmi fiyatlardan çinde bile bulmak zorken bizde beklemek saçma ama tabi bizde isteriz 1800 olsun 1500 olsun hemen 2 tane sarsınlar bana da 😀
@teknopanda ilk başlarda bulunmaz da sonrasında karaborsa bitince fiyat normale döner
Dün mi band 2 kaybettim 🙁 Benim sorularım, ekran kısmı kayıştan kolay çıkıyormu? Pil süresi? (20 gün denmiş bu yeter fazla fazla) Birde ne zaman satılacak ? Ben beğendim, mi band 2 den ekran hariç fonksiyon farkı göremedim. NFC gereksiz 26$ da gayet iyi fiyat... @umtk
Ürün daha çıkalı bir gün bile olmadı bu sorulara cevap veremem an itibariyle. Ürün bu ayın altısında satışa sunulacak.
Ama Mi Band3 $26 dolara duyulmuş iken artık bir akıllı bileklik alınacaksa Band2 alınmaz yenisi Band3 alınır geçilir :).
Ama elimde Mi Band2 var Band3 alayım mı diyenes ise pek gerek yok almasına. Mesaj gösterme dışında dahili fark yok gibi bir şey.
Keza Mi Band2 'ye de üçüncü parti yazılımlar ile yeni özellikler eklenebiliyor.
Bende, eşimde, babamda, çevremde mi band 2 var. En büyük yeniliği ekranın büyümesi ile:
“Mi Band 3, WhatsApp, Facebook, SMS, hava durumu, arayan bilgisini vb. içerikleri tam olarak gösterebilecek.”
Fiyatı makul seviyeye düşünce alınır mı? bence alınır, almak isterim yani. Ucuz yollu, uzun pil ömürlü, temel bildirimleri de koldan okuyabilen band, daha ne olsun 🙂
Türkçe dilinde karakter problemi çıkarmasa bari...
Sanırım bir de ölçüm değerlerinin bir önceki modele göre iyileştirildiğinden bahsedilmişti.
Kötü bir haber vermek gibi olmasın ama içerik gösterme kısmı yerel versiyona özel kalabilir. Global versiyonun içerik gösterememe durumu mevcut :/
göstermezse almayız ya, napalım 🙂 hem xiaomi markası olarak küresel marka olmaya oynayacaksın , hem de dilleri desteklemeyecek. Ayıp ederler, küserim.