Tavsiyem, bu kodları biraz meşakkatli bir yoldan vermeniz, ne bileyim, şifreleyip, şifre çözme sitesini veriyoz biz mesela. O şekilde uğraşan gelip teşekkürünü ediyor, aldım diyor.
Windows Maps geldi ama HERE'ın altyapısının yalnızca bazı parçalarını kullanıyor. HERE otomobil firmalarına satıldı ve WP mağazasından kaldırıldı. 30 Haziran'dan itibaren de WP10 cihazlarda çalışmayacak. Sisteme entegre olduğu için yalnızca WP8 sahipleri bu uygulamayı kullanmaya devam edebilecek ancak yazılım ve harita güncellemelerini alamayacaklar.
Radyo konusu da bu haftaki Teknoseyir gündemde bahsedildi ve preview build'lerden çoktan kaldırıldı bile. Sebep yok.
@at OLED tercihin için birşey diyemeyeceğim ama iphone kesinlikle üzmez 6S donanımını 5S gibi küçük kasada sundular Z5 compact düşünüyorsanız oda çok güzel bi abimize aldık çok memnun şuan
Aaaa, kafası atınca telefonu fırlattı attı 🙂
Kullanmışlar denemeyin 😀
AA07B-6OKVR-XD8P6
doğru kod: AA07B-6QKVR-XD8P6
Bir harfi yanlış yazmışsınız 🙂
Düzelttim ama onu da almışlar 😀
Bir dahaki sefere artık 🙂
İnşallah 😀
Alan yazsın bi zahmet yahu. Kullanılmış kod.
Tavsiyem, bu kodları biraz meşakkatli bir yoldan vermeniz, ne bileyim, şifreleyip, şifre çözme sitesini veriyoz biz mesela. O şekilde uğraşan gelip teşekkürünü ediyor, aldım diyor.
mixradio tamamen kapandı
microsoft haritalar geldi oda here tabanlı
radyo var yani hala hatta windows10 ile geldi benim telefona
Windows Maps geldi ama HERE'ın altyapısının yalnızca bazı parçalarını kullanıyor. HERE otomobil firmalarına satıldı ve WP mağazasından kaldırıldı. 30 Haziran'dan itibaren de WP10 cihazlarda çalışmayacak. Sisteme entegre olduğu için yalnızca WP8 sahipleri bu uygulamayı kullanmaya devam edebilecek ancak yazılım ve harita güncellemelerini alamayacaklar.
Radyo konusu da bu haftaki Teknoseyir gündemde bahsedildi ve preview build'lerden çoktan kaldırıldı bile. Sebep yok.
@merih bimeksten xperia compact bari alayım taksitle bilgisayarda da linuxa geçerim bari ne uğraşayım symbiandan bile daha az özellikli telefonu
@at Valla ben yazılım konusunda kafam rahat olsun diye artık iPhone düşünür oldum. Lumia 920'ye veda zamanı yakın.
@merih küçük ve performanslı istediğimden xperia compact düşünüyorum bende bakalım
aslında samsung a serisi mineydi onlarda güzel ve şık görünüyor
@at eğer iphone düşünürüm dersen SE'ye de bakabilirsin
@aerdogan17 güzel ve küçükte parasını karşılar mı
@aerdogan17 oled ekran tercihim var benim bide
@at OLED tercihin için birşey diyemeyeceğim ama iphone kesinlikle üzmez 6S donanımını 5S gibi küçük kasada sundular Z5 compact düşünüyorsanız oda çok güzel bi abimize aldık çok memnun şuan
@aerdogan17 samsung a serisine baktım ucuzdur diye donanıma göre pahalı
compactlar gibi güçlü değil ki