TeknoSeğir @teknosegir 09 Mayıs 2016 - 17:05 BF 1 - COD 0 #TeknoSeğir #akış #gündem #Oyun #CallofDutyInfiniteWarfare #Battlefield1 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 72 2 10 12 cingibi @cingibi gerçekten güzel olmuş devamını bekliyoruz kimbilir belki br köşeniz bile olabilir bu sitede 09 Mayıs 2016 - 17:28 Yanıtla Beğen seramik_demlik @seramik_demlik Çizimler güzel 🙂 Metin için aynı şeyi diyemem ama temeller sağlam en azından. 09 Mayıs 2016 - 17:35 Yanıtla Beğen 3 cingibi @cingibi "Buralar belki ilerde değerlenir" esprisi güzelmiş ama 09 Mayıs 2016 - 17:53 Yanıtla Beğen 1 Ş.A.Y. @sahin Yöneticiler görmeli bunu 🙂 09 Mayıs 2016 - 19:33 Yanıtla Beğen Yükleniyor... @144p O zaman bu karikatür olayına etiket bulmak gerekli. TeknoKarikatür olmaz bütün karikatürler için kullanılıyor. Düzeltme: #TeknoSeğir varmış zaten. 😀 09 Mayıs 2016 - 19:36 Yanıtla Beğen lterlemez :) :\ :( @lterlemez #akış; Teknotür...... 09 Mayıs 2016 - 23:58 Yanıtla Beğen Tarık @tarikx Karakterin bakışları çok güzel. 🙂 09 Mayıs 2016 - 19:51 Yanıtla Beğen Ekrem @huseyinekrem Göbeği eksük 😀 09 Mayıs 2016 - 21:45 Yanıtla Beğen 1 lterlemez :) :\ :( @lterlemez Devamı geliyor mu? @gamsizm; Üsteki menüde bir yer hak ediyor gerçekten... 09 Mayıs 2016 - 23:59 Yanıtla Beğen Fırat ➕ @frt Reed Richards değil mi o ya 🙂 10 Mayıs 2016 - 02:01 Yanıtla Beğen 1 Vural @vuralt62 Adam LP'nin amca oğlu sanırsam 10 Mayıs 2016 - 07:06 Yanıtla Beğen 2 Sequoia @sequoia Satışların gösterdiğine göre COD hala yaşıyor. 🙂 20 Kasım 2016 - 10:09 Yanıtla Beğen İptal
gerçekten güzel olmuş devamını bekliyoruz kimbilir belki br köşeniz bile olabilir bu sitede
Çizimler güzel 🙂 Metin için aynı şeyi diyemem ama temeller sağlam en azından.
"Buralar belki ilerde değerlenir" esprisi güzelmiş ama
Yöneticiler görmeli bunu 🙂
O zaman bu karikatür olayına etiket bulmak gerekli. TeknoKarikatür olmaz bütün karikatürler için kullanılıyor.
Düzeltme: #TeknoSeğir varmış zaten. 😀
#akış; Teknotür......
Karakterin bakışları çok güzel. 🙂
Göbeği eksük 😀
Devamı geliyor mu? @gamsizm; Üsteki menüde bir yer hak ediyor gerçekten...
Reed Richards değil mi o ya 🙂
Adam LP'nin amca oğlu sanırsam
Satışların gösterdiğine göre COD hala yaşıyor. 🙂