Hayırlı olsun. Ekranın görüntüsü çok hoşuma gitmedi.
Gearbest'ten aldığım ürün Singpost'a teslim edilmiş. Kaç güne gelecek merak ediyorum. Geldikten sonra bir de metal kayıt bekleme sorunu olacak. Mi band 2'nin orijinal kayıtı alerji etki göstermişti.
İngilizce. Türkçe karakterlerde soru işareti çıkıyor ancak enteresandır MiFit uygulamasındaki kurulum ekranında saat Türkçe karakterlerle gösteriliyor. İlerleyen zamanlarda Xİaomi'nin ülkemize degirdiği düşünülürse bence bir Türkçeleştirme çalışması olacaktır MiFit 3 için.
Hayırlı olsun 🙂
Hatırlatıcı var mı hocam şu cihazda bir türlü bulamadım
+1
Kanalında incemele bekliyoruz.
😀 Levent bozmasan olmaz dimi 😀
Hayırlı olsun,çizilmemesi için bir önlemi vs var mı?
Yok valla hiç bakmadım dümdüz kullanacağım.
Gelir gelmez taktım evet sıkmışım biraz 😀
Güzel bir inceleme yap da izleyelim be Yekta. Valla boş boş konuşuyolar diye hiç inceleme izlemedim.
Hayırlı olsun. Ekranın görüntüsü çok hoşuma gitmedi.
Gearbest'ten aldığım ürün Singpost'a teslim edilmiş. Kaç güne gelecek merak ediyorum. Geldikten sonra bir de metal kayıt bekleme sorunu olacak. Mi band 2'nin orijinal kayıtı alerji etki göstermişti.
Türkçe olacak mı bu meret ? Yoksa en iyi ihtimal ingilizce mi? Bununla gear fit 2 arasında git gel karar veremedim...
İngilizce. Türkçe karakterlerde soru işareti çıkıyor ancak enteresandır MiFit uygulamasındaki kurulum ekranında saat Türkçe karakterlerle gösteriliyor. İlerleyen zamanlarda Xİaomi'nin ülkemize degirdiği düşünülürse bence bir Türkçeleştirme çalışması olacaktır MiFit 3 için.
benim mi 2 güneş altında görünmez oldu. bu da ilerde böyle olur herhalde
@ardazeytin evet 1 yl içinde oldu. eskiden güneş altında rahatlıkla görürdüm ekranı
Hayırlı olsun güle güle kullan
bu 3. modelin avantaji nedir? Burada cok miband 3 paylasimi gordum. Apple watch yerine tercih etme nedenin nedir? Aklimda deli sorular 😀
20 gün şarjı gitmesi ve çoğu işlev var cvaplama hariç.