@cv Sadece o değil ki, birinciyken sonuncu olanlar da oluyor. Yorumlar çoğu platformda blok olarak yüklendiği için. Bence ne olursa olsun çekiliş ile verilmesi lazım, öbür türlüsü haksızlık. Sonuç itibari ile hediye olarak verilecek, çekiliş de olmasına gerek yok. Üyelerimizden sizi seçtik, hediyenizi adresinize gönderdik şeklinde olmalı. Hem çok daha etkili olur, hem daha fazla plus abonesi çeker. Açıkcası şu soruyu cevapla kazan olayını hiç sevmiyorum, baştan aşağıya haksızlık.
Soru sorulacak, soruya en hızlı cevap veren kazanacak. Milli Piyango ile ilgili sorunlardan dolayı çekiliş düzenlenemiyor malesef. Ben şahsen bu hediyelerin hiç birisini kazanamayacağımı düşünüyorum, neyse sağlık olsun. Zaten hediye kazanırım diye abonelik almamıştım, soru cevaplama ile falan da uğraşamayacağım açıkcası.
Yasal sorunlara takılmamak için hediye etme yöntemi güzel gibi görünüyor ama sorulacak soruya ilk cevap veren kişi yönteminin teknik bir sıkıntısı var o da yayının herkese aynı hızda ulaşmaması. Bundan sonraki hediyeler için başka bir yöntem bulursanız çok sevinirim @gamsizm
Katılmamak için yapmamız gereken bir şey var mı?
Soru cevap olacağı için sadece cevaplayanlara çıkabilir.
@gamsizm Abi ilk cevapliyanlarmı ? Ama bu olursa klavye canavarlarından kimse kazanamaz.
@cv Sadece o değil ki, birinciyken sonuncu olanlar da oluyor. Yorumlar çoğu platformda blok olarak yüklendiği için. Bence ne olursa olsun çekiliş ile verilmesi lazım, öbür türlüsü haksızlık. Sonuç itibari ile hediye olarak verilecek, çekiliş de olmasına gerek yok. Üyelerimizden sizi seçtik, hediyenizi adresinize gönderdik şeklinde olmalı. Hem çok daha etkili olur, hem daha fazla plus abonesi çeker. Açıkcası şu soruyu cevapla kazan olayını hiç sevmiyorum, baştan aşağıya haksızlık.
@diemcizone Aktif izleyen plus üyelere verilmeli...:=))) Elimde iş var amma arka planda dinleyebilirim... Ya da dolmuşta telefondan...
Çekilişler nasıl olacak acaba? Varolan plus üye listesinden biz birşey yapmadan rastgele şekilde mi seçilecek?
Soru sorulacak, soruya en hızlı cevap veren kazanacak. Milli Piyango ile ilgili sorunlardan dolayı çekiliş düzenlenemiyor malesef. Ben şahsen bu hediyelerin hiç birisini kazanamayacağımı düşünüyorum, neyse sağlık olsun. Zaten hediye kazanırım diye abonelik almamıştım, soru cevaplama ile falan da uğraşamayacağım açıkcası.
@diemcizone o kadar da değil ya. Sanki sanırsın milli piyango çekilişi. Millet orda neler veriyor, açıkçası abartı olmuş bu kadar hassasiyet
@hasans Şahsen bende öyle düşünüyorum fakat gel de anlat. @gamsizm
@hasans hepsi suç işliyor.
sen pulusu yenile diye mouse veriyorlar abi
Bİz Pülüs olduğumuz için Plus üyelere hayırlı olsun umarım ihtiyaçı olanlar kazanırlar.
İşte olacağım o saatte, şansa bak :/
Plus abonesi olduktan sonra, yayın esnasında soracağımız basit soruları ilk doğru yanıtlayana gidecek.
Yasal sorunlara takılmamak için hediye etme yöntemi güzel gibi görünüyor ama sorulacak soruya ilk cevap veren kişi yönteminin teknik bir sıkıntısı var o da yayının herkese aynı hızda ulaşmaması. Bundan sonraki hediyeler için başka bir yöntem bulursanız çok sevinirim @gamsizm