Türk Telekom faturalı hatlara Whatsapp'ı ücretsiz yaptı. Whatsapp kullanımlarınız kotadan düşmüyor. Tabi sesli ve görüntülü arama hariç.
#Whatsapp #TürkTelekom

Türk Telekom faturalı hatlara Whatsapp'ı ücretsiz yaptı. Whatsapp kullanımlarınız kotadan düşmüyor. Tabi sesli ve görüntülü arama hariç.
#Whatsapp #TürkTelekom

Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
fotoğraf atma?
gerçi link varmış.
Onun için 1 GB kota vermişler. 1 GB'a kadar full hız sonrasında hız 128 kbps düşüyor. 128 kbps ile yazılar rahat gider, ama fotoğraf ve video aşırı yavaş olur.
@mkyb virefon ttnetin şeysi değil miydi eskiden?
Kurumsal diyor ama
Faturasız selfy paketlerinde de kotadan yemeyen seçenekler var.
Çok fotoğraf video alanlar varsa işe yarar da zaten kaç mb yiyecek sohbet uygulaması.
E zaten yazılar kaç kb yer kaplar ki?