o kadar çok e-kitap buldum ki galiba tablet alacağım.
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Neden e-reader değil?
içinde çizgi romanlar var 😀 renkli çizgi romanlar için ilk seferde bunu düşündüm
Birkaç bşn tane de bende var ama reader veya tabletler çok bahalı
ya bi kitap seti 100₺ , uzun vadede readerler ucuz geliyor
Müteferrika E-kitap ağı
tabi ki oda var 😀 mamafih uzun zamandır hepsini indiremedim akn bitmesin diye
@ismailabi Bende Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşı şaşırtmak için söylüyorum 😀
Sabahattin Ali' nin bir kitabından öğrenmiştim bu kelimeyi de
percy jackson serisini o şekilde bitirmiştim 😀
https://teknoseyir.com/durum/719686#comment-2750693
malum yerlerden de biri yukarıdaki yorumda bahsedilen
ePub şeklinde mi pdf mi birde nereden buldunuz Tommiksleri severek okuyordum babamdan kalan şimdi güzel olabilir
E kitap okuyucuları pdf açıyor mu?
Açıyor ancak epub gibi otomatik sayfa boyutu ayarı falan okunabilir olmayabiliyor. Sayfa yakınlığında oynamalar yaparak sayfayı okunur sekilde ayarlayıp okuyorsunuz. Bir de metin dosyası olarak görmediği için font değişimi falan yapılmıyor
Kardeş, link verde bizde indirelim. e-Book okuyucu aldım 😀
Google da aratınca çıkar ya e kitap arşivi filan link vermek yasak biliyorsun malum sitelerin
e kitap meritokrasi diye aratın googledan sözlükte nasıl yükleneceği yazar arkadaşlar