İyi akşamlar,bulut depolamada şuan en çok kotayı hangi servis veriyor ? #akış
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben yandex kullanıyorum 10 gb veriyor artı begen takipmet derken 1.5-2 gb daha veriyor çokda sade iyi kullanışlı
yandexin beta bulut programı çıkmış çok beğendim sürükle klasik sürükle bırak gibi değil
MEGA 50 GB veriyor.
Mega da kimin elinde belli değil veriler önemli ise megayı kullanırken iki kere düşünmeli insan 😀
yillik 50 dolara sinirsiz depolama veeiyodu amazon sanirim bi arastir derim yanlis da biliuor olabilirim 😂😂
Bence en iyisi dropbox ama bedava olan kısmı çok az, ücretli kısmı da deli gibi pahalı. Ben dropbox da devam edemeyince onedrive a geçtim, note 5 de +100gb verdiğinden bana yetiyor...
Sunucuları Çin'de olduğu için çok yavaş.
Sadece fotoğraf ve video depolama için kullanacaksanız Google Fotoğrafları kullanabilirsiniz. Depolamada herhangi bir sınır yok ve ücretsiz.