Sırf Uplay söz konusu olduğu için verilen ücretsiz Assassins Creed 3'ü almaya çalışmayan sadece ben miyim?
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ben aldım fakat uplay sorun çıkartacak diye indirip oynamadım. 😀
+1
+1
+1
Ben uplayi arayuz olarak çok beğeniyorum. Ama tabi işleyiş olarak steam en iyisi.
bende sırf uplay olduğu için eski oyunların çoğunu almadım.
bugun denedim aldım ve biraz oynadım fakat bende sonra deneyenler giriş yapamamış bile.
Zorla aldım bugün uğraşarak
+1
Steam'den alınca da uplay yüklüyor. Kurtuluş yok.
Bu yüzden konsol kullanıyorum. Onda bile zorla Uplay üyeliği açmanı istiyor ama el mahkum oyunu oynamana engel olamıyor.