Allah kısmet ederse Nisan gibi çocuğumuz olacak. Bu nedenle dslr makine alayım bir tane diyorum. Bana taşıması zor geliyor. Bu nedenle bugüne kadar almamıştım. Fakat bu sefer amaç sadece sıpayı çekmek olacak.

Aynasız modeller daha bir kompakt duruyor ama inanın farkı nedir hiç anlamıyorum.
- Lensiyle birlikte 2000 - 2500 TL civarı
- Taşıması da kolay
- İleride satmak istersem minimum sıkıntı yaşayacağım
- Genel kullanım amaçlı
- Arada video da çekebileceğim
- Tabiki dijital

olmak üzere önerebileceğiniz makineler var mı? Birde fiyatı çok mu düşük tutmuşum?

BeğenFavori PaylaşYorum yap