Allah kısmet ederse Nisan gibi çocuğumuz olacak. Bu nedenle dslr makine alayım bir tane diyorum. Bana taşıması zor geliyor. Bu nedenle bugüne kadar almamıştım. Fakat bu sefer amaç sadece sıpayı çekmek olacak.
Aynasız modeller daha bir kompakt duruyor ama inanın farkı nedir hiç anlamıyorum.
- Lensiyle birlikte 2000 - 2500 TL civarı
- Taşıması da kolay
- İleride satmak istersem minimum sıkıntı yaşayacağım
- Genel kullanım amaçlı
- Arada video da çekebileceğim
- Tabiki dijital
olmak üzere önerebileceğiniz makineler var mı? Birde fiyatı çok mu düşük tutmuşum?
@gamsizm
Bence o paraya iyi bir cep telefonu al geç hiç gerek yok... I-Phone 6 veya 7 ile Samsung S6 - S7 misali...:=))) @gamsizm @baris_ozkok
Note 5 var. Bugüne kadar zaten hiç dslr ihtiyacım olmadı. Telefon gayet yeterliydi. Ama en iyi cep telefonu bile slr makineye yaklaşamıyor ne yazıkki.
@saylam06 Kusura bakmayın tebrik etmedim... Gerçi doğumdan sonra neye bulaştım diyeceksiniz amma şimdiden uyandırmayalım yaşayarak öğreniniz...
Her çocuk ebeveyn için özeldir ancak ev içi video ve resim çekimi için elinizdeki telefon bence yeterli... İlla özel bir şey arıyorsanız sabit optik lensli yaklaşık 600-1000.- ₺ lik güzel şeylerden alınız... Bir süre sonra kullanmak istemeyip çürümeye bırakacaksınız... Bizim yiğen 2 ay kullandı sonra kenarda duruyor... İstesen vermezde hani...
Akarınız çoksa bir şey diyemem... Teknosaya girip 2.500,- ₺ bütçem var deyip satıcının sizi kazıklamasına yol açacaksınız... Maalesef o satıcılar sizin ihtiyacınızı değil rafta ne varsa onu satmayı düşünürler... 4000,- ₺ bir makine lens setiyle çıkarsınız...:=)))
@kadirg1976 teşekkürler. Daha teknoloji mağazasındaki satıcıya bir kelime sormuslugum yoktur. Araştırmamı kendim yaparım. Ama dediklerinize de sonuna kadar katılıyorum.
@saylam06 Ev ortamında giriş seviyesi bir dslr makine ile cektiğiniz fotoğraf ile note 5 ile çektiğiniz fotoğraf arasında sizin düşündüğünüz kadar bir fark olmayacaktır. Detaya inerseniz fark çıkabilir ama genel kapsamda öyle büyük bir fark yok. Dediğim gibi bizde 600d var. 3 kardeşde fotoğraf eğitimi aldık. Ancak 600d'yi bırakıp lg g4 'lerle çekim yapıyoruz. (Tatil ve anı fotoğrafı) Çünkü çok daha pratik, görüntü işlemesi başarılı(ben dslr'da raw çektiğim için sonra hepsini işlemek zorunda kalıyordum). Note 5'in fotoğraf kaliteside g4'e yakın. Elinizde note 5 varsa, ben olsam makina almazdım. Çünkü amacınıza uygun değil. Note 5 ihtiyaçlarınızı fazlasıyla karşılar.
Murat bey samsung fotoğraf makinası piyasasından çekildiğinden dolayı destek alamaz buyüzden de alınmaz diyor ama ben yinede sizin yerinizde olsam şu makinayı alırdım. Murat bey olayın daha profesyonel tarafından yaklaşıyor.
http://www.hepsiburada.com/samsung-nx1000-20-50mm-lens-flash-20-3-mp-3-0-lcd-wi-fi-dijital-fotograf-makinesi-p-FTKOMSAMNX1000-B
bir kaç gün önce 699 liraydı. Ozaman daha uygundu. Beklenirse belki yine o fiyata düşer.
Sizin tüm ihtiyaçlarınızı karşılar. Aynasız slr bir makina.
Bende 600 d var, satmak istiyorum.(Ablamın) Çok temiz, çok çok az kullanıldı. Zamanında Murat beyin tavsiyesi ile alınmıştı. Taşıyamadığımız için satıyorum. Almak isterseniz konuşabiliriz. Ama hani dürüst olayım size satarsamda gidip aynasız makina alacağım o parayla 🙂
Süper öneri. Canon dışında hiç bakmamıştım ama alternatif olarak iyi oldu. Bir kaç model daha öneren olursa hepsini karşılaştıracağım. Teşekkürler.
@saylam06 bir ekleme yaptım onuda okursanız daha iyi olur 🙂
@serhanhepsen Tamamdır hocam aklımda. Öyle bir düşüncem olursa haber veririm. Tekrar teşekkür.
sen bir a6000 ve güzel bir lens al keyfine bak 😀
Canon 100d + 40mm 2.8 STM ya da 50mm 1.8 STM
https://teknoseyir.com/en-kucuk-dslr-canon-eos-100d-incelemesi
Allah hayırlı etsin
Teşekkürler
abide zaten note5 varmış güzel telefon ama bilirsin ki kocaman sensör lensin yerini hiçbişey tutmaz
@flashock orası öyle ama işte bizden öneri istemiş 😀 sesli düşünmenin yararları 😀
@seyfidurmaz @agah_bagrik
Allah hayırlı, uğurlu bir evlat nasip etsin inşallah.
Tabi ki sağlık da ihsan etsin Allah, aklımızda ama söylemeyi unutuyoruz nedense.... 🙂