Arkadaşlar Raspberry Pi 3 alıp üzerinde web server + ip camera + torrent çalıştırmayı düşünüyorum. Cihaz 7/24 açık duracak. Sizce rahat kaldırır mı? Bana donanımı güçlü gibi geldi ama şu ana kadar hiç rasp ile işim olmadığı için performansları hakkında bilgim yok. Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.
Bir de bana rasp için 7" civarı küçük bir lcd panel lazım. Ucuza nereden bulabilirim , internette araştırdım ama adam gibi bir şey bulamadım böyle ekran filan alan varsa fikrini alabilirim.
#akış #RapsberryPi #linux #TeknoYardım

server olarak iş görür fakat web sitesi tarzı bir şey yayınlamayı dusuyorsan o iş sıkıntı kiralamadan daha pahalıya gelir 😀
neden pahalı olsun küçücük alet ne kadar yakacak ayda 😀
İşlem gücünden evvel bantgenişliğine taklılr.
Bant genişliği derken ISS'in sağladığını kastettim ama yazmayı unuttum. Ülkemizde upload hızları malum.
@burakozyurek yayınlayacağım site zaten düşük hiti alacağı için 1 mbps upload gayet yeterli. ping değerlerim de uygun.
Yapilmisi var...
http://www.geekbuying.com/item/PIPO-X9-8-9-inch-2G-64G-Dual-Boot-Windows-10-Android-4-4-Tablet-Mini-PC-Intel-Z3736F-Quad-Core-WiFi-Bluetooth-Ethernet-HDMI-353402.html
7" versiyonu
http://www.geekbuying.com/item/PIPO-X8-2G-64G-Dual-Boot-Windows10-Android4-4-Mini-PC-7--Tablet-Intel-Z3736F-Quad-Core-802-11b-g-n-LAN-BT4-0-HDMI-353247.html
banana pi nerde 100 liraya gleiyomuş link verde bizde alak 😀
Eski versiyonuymuş anlaşıldı 🙂 Yada ben karıştırıyom hatları.
@geekherif
Bu alete 100 TL vermektense, 50-55 dolar'a su modelleri almak daha karli olur.
http://www.dx.com/p/tochic-m8s-tv-box-2gb-8gb-dual-band-wi-fi-android-4-4-4k-full-hd-smart-tv-media-player-black-419679
http://www.geekbuying.com/item/M8S-Android-4K-Mini-Media-Player-Amlogic-S812-Quad-Core-2-0-GHz-4-4-HD-2G-RAM-8G-ROM-2-4G-5G-WIFI-BT4-0-XBMC-Black-343247.html
http://www.geekbuying.com/item/Z68-RK3368-Android-5-1-4K-UHD-TV-BOX-2G-16G-2-4G-5G-Dual-Band-WIFI-Gigabit-LAN-Bluetooth4-0-KODI-HDMI-H-265-362914.html
Tabiki tercih meselesi 🙂
@geekherif
Oyle mi?
Peki...
O modelleri kafadan uydurup secmedim...
hocam banana pi ye baktımda m3 modeli baya iyiymiş ancak türkiyede satan yok heralde. bir tek çizgi de banana pro satıyor onun özellikleri de fiyatına göre kötü :S http://market.cizgi.com.tr/product/education/lmk-Banana%20Pro
Bahsettiğin kullanımlar için ekrana gerek yok aslında. başka bir cihazdan bağlanabilirsin.
mantıklı zaten sadece en başta kurulum için gerekli galiba monitör
Hepsini aynı anda kaldırır mi düşündürdü sahsen.
hangi cihaz hocam
1080p video izleyebiliyor musun? eger öyleyse satın alıcam hemen! tabi hem youtube da hem player için konuşuyorum. media player yapmayı düşünüyorum.
Media player olarak çalışmasında sorun yok. 1080p den fazlasını bile açar.
Sadece masaüstü performansı çok iyi degil
@geekherif neden? yani sonucta linux falan var. denedin mi? r3 ü
Media player olarak kullanmak için özel işletim sistemi var.
Openelec o yüzden normal linux gibi değil
Ben 1 yıldan fazladır kullanıyorum
eyv cok saol
Torrent için kullanmayı düşünüyorum bende.
hocam ip camerayı bir tek ben kullanırım işteyken evi filan kontrol etmek için, web site de düşük hitli bir site olacak.